Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Linia kolejowa 213: Reda - Hel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Developer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Władek
Użytkownik



Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:54, 30 Cze 2017    Temat postu:

Krzychu K napisał:
TheEU07Men napisał:
Mnie też tam wywala. Coś ty tam powstawiał Krzychu?

robwor napisał:
między Redą a Rumią, jakiś 1 km od przystanku w stronę Gdyni wywaliło mnie do windowsa Smile


Mnie też tam wywala więc póki co to mogę tylko powiedzieć byście się tam nie kręcili.

Co tam poustawiałem? To samo co w innych częściach mapy.
Ta gra jest wyjątkowa. Potrafi wywalić crasha bez powodu.
I teraz weź sobie tam szukaj elementu który powoduje błąd. Rolling Eyes


Mi za każdym razem wywala. Jak wczytuje pierwszy scenariusz, robi się czarny obraz i wywala do pulpitu. tak samo w edytorze. Ah Ah te polskie mapki. Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:32, 30 Cze 2017    Temat postu:

A to nie musi być wina mapki. Moze na przykład brakować Ci pamięci i wywala do pulpitu. Sprawdz, czy w innych trybach jazdy tez Cię wywala.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez robwor dnia Pią 23:33, 30 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:49, 30 Cze 2017    Temat postu:

Władek napisał:
Mi za każdym razem wywala. Jak wczytuje pierwszy scenariusz, robi się czarny obraz i wywala do pulpitu. tak samo w edytorze. Ah Ah te polskie mapki. Embarassed


Mam pewną teorię.
Pierwszy scenariusz zaczyna się w Redzie. Scenariusz zaczyna się szybką animacją na pociąg a następnie kamera animacji obraca się w kierunku Rumi gdzie gra wywala błąd. Być może to jest problemem.

Do wszystkich którzy mają problem z pierwszym scenariuszem:
Pobierzcie tą paczkę: [link widoczny dla zalogowanych]
i podmieńcie obecne skrypty na te z paczki. Nowy skrypt wyłącza odtwarzanie animacji w pierwszym scenariuszu. W README macie napisane jak podmienić skrypty.

Tyczy się to tylko pierwszego scenariusza!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Władek
Użytkownik



Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:09, 01 Lip 2017    Temat postu:

Krzychu K napisał:
Władek napisał:
Mi za każdym razem wywala. Jak wczytuje pierwszy scenariusz, robi się czarny obraz i wywala do pulpitu. tak samo w edytorze. Ah Ah te polskie mapki. Embarassed


Mam pewną teorię.
Pierwszy scenariusz zaczyna się w Redzie. Scenariusz zaczyna się szybką animacją na pociąg a następnie kamera animacji obraca się w kierunku Rumi gdzie gra wywala błąd. Być może to jest problemem.

Do wszystkich którzy mają problem z pierwszym scenariuszem:
Pobierzcie tą paczkę: [link widoczny dla zalogowanych]
i podmieńcie obecne skrypty na te z paczki. Nowy skrypt wyłącza odtwarzanie animacji w pierwszym scenariuszu. W README macie napisane jak podmienić skrypty.

Tyczy się to tylko pierwszego scenariusza!


Nic to nie daje. nadal wywala. Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:49, 01 Lip 2017    Temat postu:

Władek, zanim odpalisz grę, wejdz do głównego katalogu gry i uruchom "LogMate.exe", potem odpal grę. Jeżeli znowu cie wyrzuci, to przejdz do LogMate, zapisz plik log i wyślij mi to na PW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Władek
Użytkownik



Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:02, 01 Lip 2017    Temat postu:

Wysłałem ci na PW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:44, 01 Lip 2017    Temat postu:

Kszychu ja mam inny problem. Dojechałem na Hel i nie widać tego kawałka peronu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szymonbiniek2002 dnia Sob 9:44, 01 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheEU07Men
Starszy użytkownik



Dołączył: 18 Gru 2016
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:40, 01 Lip 2017    Temat postu:

Władek: Czy korzystałęś z mojego sposobu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:48, 01 Lip 2017    Temat postu:

szymonbiniek2002 napisał:
Kszychu ja mam inny problem. Dojechałem na Hel i nie widać tego kawałka peronu.

Brak zainstalowanej paczki KK_PR_stations.rwp

Paczkę tą znajdziesz w najnowszej wersji mapki.
Link w stopce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:56, 01 Lip 2017    Temat postu:

Władek, przejrzałem twojego loga i znalazłem parę interesujących rzeczy:

1. Problem z kamerą. Sprawdz, czy masz ten plik w katalogu gry "\Assets\Kuju\RailSimulatorCore\Cameras\EditCamera001.xml"
Kod:

[Content 00:54:28] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : Kuju, RailSimulatorCore
[Content 00:54:28] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 448 = Blueprint set not found for: Cameras\EditCamera001.xml


2. Tu masz znowu jakiś problem z Standard Scenario Marker. Procedura jak wyzej ("Katalog_z_grą\Assets\Kuju\RailSimulatorCore\Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml")
Kod:

[Content 00:54:46] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 448 = Blueprint set not found for: Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml
[Content 00:54:46] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml"
[Content 00:54:46] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "Scenario Marker.xml"
[Content 00:55:03] Trace cEntity.cpp : 1256 = Brakujący zestaw schematu "Kuju\RailSimulatorCore"
[Content 00:55:04] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml"
[Content 00:55:04] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "
Scenario Marker.xml"


3. A to jest ciekawe! W logu jest odniesienie do loka, który nie bierze udziału w scenariuszu.
Kod:

[Content 00:54:52] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : virtualRailroads, vR_BR103_TEE
[Content 00:54:52] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 448 = Blueprint set not found for: Elloks\BR103\BR103_TEE.xml


Podsumowując:

1. Jeżeli te 2 pliki powyżej są to pewnie jest jakiś problem w ustawieniach. U mnie nie ma z tym problemu. U Szymonbinka też się scenariusz uruchamia. Gdyby to była wina mapy to wszyscy mieliby problem.

2. Spróbuj odinstalować tego loka w 3 punkcie. Nie bez przyczyny wyskoczył w logu.

3. Jak usuniesz loka, to uruchom ponownie grę z LogMatem i prześlij mi loga na PW.

4.Jeżeli to wszystko nie pomoże, to chyba pozostanie ponowna re-instalacja gry i zainstalowanie najpierw wszystkich wymaganych dodatków oraz samej mapy.

Przyszła mi jeszcze jedna możliwość. Czasem nie masz skasowanego w edytorze mapy znacznika "Standard Scenario Marker"? Być może gra potrzebuje odwołać się do danych zawartych w tym markerze, a on jest skasowany z mapy. Być może wchodziłeś do edytora i przez przypadek skasowałeś go z mapy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez robwor dnia Sob 12:13, 01 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Władek
Użytkownik



Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:35, 01 Lip 2017    Temat postu:

To wina mapy, to czego drugi normalnie włącza się scenariusz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Władek
Użytkownik



Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:41, 01 Lip 2017    Temat postu:

robwor napisał:
Władek, przejrzałem twojego loga i znalazłem parę interesujących rzeczy:

1. Problem z kamerą. Sprawdz, czy masz ten plik w katalogu gry "\Assets\Kuju\RailSimulatorCore\Cameras\EditCamera001.xml"
Kod:

[Content 00:54:28] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : Kuju, RailSimulatorCore
[Content 00:54:28] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 448 = Blueprint set not found for: Cameras\EditCamera001.xml


2. Tu masz znowu jakiś problem z Standard Scenario Marker. Procedura jak wyzej ("Katalog_z_grą\Assets\Kuju\RailSimulatorCore\Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml")
Kod:

[Content 00:54:46] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 448 = Blueprint set not found for: Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml
[Content 00:54:46] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml"
[Content 00:54:46] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "Scenario Marker.xml"
[Content 00:55:03] Trace cEntity.cpp : 1256 = Brakujący zestaw schematu "Kuju\RailSimulatorCore"
[Content 00:55:04] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "Editor\Gizmo\Scenario Markers\Standard Scenario Marker.xml"
[Content 00:55:04] Trace cEntity.cpp : 1272 = Brakujący schemat "
Scenario Marker.xml"


3. A to jest ciekawe! W logu jest odniesienie do loka, który nie bierze udziału w scenariuszu.
Kod:

[Content 00:54:52] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : virtualRailroads, vR_BR103_TEE
[Content 00:54:52] Trace cBlueprintLibrary.cpp : 448 = Blueprint set not found for: Elloks\BR103\BR103_TEE.xml


Podsumowując:

1. Jeżeli te 2 pliki powyżej są to pewnie jest jakiś problem w ustawieniach. U mnie nie ma z tym problemu. U Szymonbinka też się scenariusz uruchamia. Gdyby to była wina mapy to wszyscy mieliby problem.

2. Spróbuj odinstalować tego loka w 3 punkcie. Nie bez przyczyny wyskoczył w logu.

3. Jak usuniesz loka, to uruchom ponownie grę z LogMatem i prześlij mi loga na PW.

4.Jeżeli to wszystko nie pomoże, to chyba pozostanie ponowna re-instalacja gry i zainstalowanie najpierw wszystkich wymaganych dodatków oraz samej mapy.

Przyszła mi jeszcze jedna możliwość. Czasem nie masz skasowanego w edytorze mapy znacznika "Standard Scenario Marker"? Być może gra potrzebuje odwołać się do danych zawartych w tym markerze, a on jest skasowany z mapy. Być może wchodziłeś do edytora i przez przypadek skasowałeś go z mapy.


Niby jak skasowałem, jak nie mogę wejść w edytor. Bo wywala i czarny obraz jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafi_gryf
Starszy użytkownik



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:52, 01 Lip 2017    Temat postu:

U mnie wszystko działa Very Happy Super mapa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Władek
Użytkownik



Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:54, 01 Lip 2017    Temat postu:

A mi nie wywala, dziadostwo ta mapa. Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:58, 01 Lip 2017    Temat postu:

Jak wszystko będzie działać to założę stronę internetową gdzie będę wrzucał dodatki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Developer Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 14 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin