Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zabawa z dźwiękami
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Developer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:49, 26 Paź 2012    Temat postu: Zabawa z dźwiękami

Witajcie,

Dziś postanowiłem trochę pobawić się z dźwiękami wagonów i torów, a o to efekt:
http://www.youtube.com/watch?v=4t6IffYbmPY

Co o tym sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:29, 26 Paź 2012    Temat postu:

om nom nom:) nieźle;) odrazu czuje się klimat pociągu. dźwięki w rw kulejąSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:24, 27 Paź 2012    Temat postu:

No dźwięki standardowe w RW są do bani to fakt... jestem na świeżo po podróży TLK z Lublina do Poznania więc muszę powiedzieć: mi się podoba:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lxd2-352
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:23, 19 Lis 2012    Temat postu:

No ba. I jeszcze te pobrzękiwanie przytwierdzeń. To jest cudo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:12, 20 Lis 2012    Temat postu:

Dźwięki przerw dylatacyjnych, które dodałem do torów, musiałem wyłączyć, gdyż dźwięk kół z pakietu Train Team Berlin nie był kompatybilny z tym trickiem.

Więc:
A) albo będę miał realne dźwięki wagonów jak szum etc, dźwięk wózków na rozjazdach niczym z prawdziwego zdarzenia, lecz bez stukania charakterystycznego dla przerw dylatacyjnych,

B) będę miał realne dźwięki wagonów, lecz ze stukaniem na torach w stylu brytyjskich tras,

C) będę miał i realne dźwięki szumu itd dla wagonów osobowych, oraz realne dźwięki na rozjazdach, plus porąbane na maxa nie wiadomo co na stykach Very Happy


PS. Oczywiście nie mogę tego udostępnić gdyż dźwięki są z pakietu TTB Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez headder dnia Wto 17:13, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pafkom
Nowy forumowicz



Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:36, 19 Sty 2013    Temat postu:

Cześć, to jak nie możesz udostępnić, to może pomożesz?, i opiszesz jak to sami możemy zrobić, bo te standardowe jak już wyżej pisano są z kosmosu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:45, 19 Sty 2013    Temat postu:

Wchodzę do:
/Assets/TrainTeamBerlin/TTB_nWagSound/Audio/

lub:
/Assets/TrainTeamBerlin/TTB_ICWagSound/Audio


I tam masz kilka plików z zakończeniem .proxybin i .proxyxml.

Mnie interesują pliki:
- TTB_nWagRollen.proxybin
- TTB_nWagRollen.proxyxml

lub
- TTB_ICWag.proxybin
- TTB_ICWag.proxyxml

Zmieniamy im nazwę na odpowiednio:
- Wagon 101.proxybin
- Wagon 101.proxyxml


Wchodzę sobie do:
/Assets/Kuju/RailSimulator/Audio/RailVehicles/Wagons/

Po czym tam wrzucamy nowe pliki (warto zrobić kopię zapasową).

Od teraz każdy wagon osobowy typu Avmz/Bvmz lub taki, który korzysta z jego dźwięków, będzie miał dźwięki wagonów nWag lub tych bardziej odpowiednich ICWag.

A jeśli chcemy realistyczne dźwięki na rozjazdach, to biorę zwyczajnie wchodzę do, któregoś z wyżej wymienionych folderów, biorę dwa pliki z "bogie" w nazwie, zmieniam im nazwy na:
- BG_Modern.proxybin
- BG_Modern.proxyxml

I wrzucam do folderu:
/Assets/Kuju/RailSimulator/Audio/RailNetwork/Bogies/


Voula Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez headder dnia Sob 20:46, 19 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pafkom
Nowy forumowicz



Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:50, 19 Sty 2013    Temat postu:

acha i jeszcze jedno pytanie, jak dodać własne dźwięki otoczenia, tj chciałbym żeby były słyszane zapowiedi na peronach, zapętlające się, może ktoś już to robił?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pafkom
Nowy forumowicz



Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:53, 19 Sty 2013    Temat postu:

dzięki za odp. biorę się zaraz do roboty!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:01, 19 Sty 2013    Temat postu:

ooo dzwieki na peronach? to by było cośWink może jednak zrobić to jako dźwięk po otwarciu np. drzwi od wagonu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:09, 19 Sty 2013    Temat postu:

W to się nie bawiłem, ale chyba powinno coś być o tym w wikipedii RS/RSC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pafkom
Nowy forumowicz



Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:10, 19 Sty 2013    Temat postu:

ja to widzę inaczej, zaimportować swoje nagrane dzwięki jako jedne z dźwięków otoczenia, problem w tym że na każdej stacji to samo odtwarzane, dobre na początek. Teraz tylko jak przerobić ten dźwięk na obsługiwalny format w grze ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pafkom
Nowy forumowicz



Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:11, 19 Sty 2013    Temat postu:

Trzeba by było po najmniejszej linii oporu zamienić plik ale zostawić tą samą nazwę co jest już w symulatorze..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:16, 19 Sty 2013    Temat postu:

Nie. Podmieniać istniejących nie ma sensu. Podmienisz dźwięk np. lasu i co? zamiast piekne szumu drzew będziesz miał, że TLK jest opóźniony w istniejących już trasach;P hehehe

Dobrze byłoby zrobić to jako dźwięk otoczenia, ale nowy:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pafkom
Nowy forumowicz



Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:19, 19 Sty 2013    Temat postu:

Może i racja, ale nie znam się tak dobrze więc kombinuję co umiem, tak czy owak, nadal nie wiem jak pzerobić plik do odpowiedniego formatu, przecież ci co projektują mapy a nie są producentami samego symulatora, jakoś to robią, hmm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Developer Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin