Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

edytor modeli na silniku TS?!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:58, 09 Sty 2013    Temat postu: edytor modeli na silniku TS?!

[link widoczny dla zalogowanych]

czyżby mieli edytor modeli na silniku RW?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keybi
Użytkownik



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:14, 09 Sty 2013    Temat postu:

To jest profil wydawcy RW, więc chyba jasne albo nie zrozumiałem pytania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:05, 10 Sty 2013    Temat postu:

pytanie powinno na sunąć się samo: dlaczego nie udostępnią takiego edytora dla ogółu. Zintegrowany, pozwalający na implementacje tekstur w 3d w technologii WYSIWYG... bez kombinowania (ale z taką możliwością) w kilku różnych programach 3d, co jest o wiele trudniejsze dla amatorów kolei i modelarstwa wirtualnego niż zrobienie wszystkiego w jednym edytorze:) może w przyszłości coś takiego wydadzą... miejmy nadziejęWink edytor tras też jest dodatkiem, który nie występuje w większości gier. Jak by się rozwinęła seria GTA gdyby każdy mógł zrobić tam swoje miasto? W rw jest edytor i to pozwala na rozwój map. Ale sami widzicie jak ciężko zrobić coś w 3d. Tak, żeby było perfekcyjne. Taki edytor umożliwiłby pracę, komuś takiem jak np. ja, nad budynkami, maszynami itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:09, 10 Sty 2013    Temat postu:

To nie jest edytor do robienia modeli xrayPL. Tylko przeglądarka plików. Kiedyś chodziła mi także w BluePrintEditor (jak klikało się na PREVIEW). Niestety, nie wiedzieć dlaczego, u mnie pod TS2013 nie chodzi.

A edytory 3D są xray Smile Trzeba tylko poświęcić trochę czasu (i czasem pieniędzy) żeby móc robić modele.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Czw 12:09, 10 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:40, 10 Sty 2013    Temat postu:

no właśnie to słowo "pieniędzy" mnie przerażą... niestety studiuję, mieszkam poza domem i każdy grosz się liczy. Ale może na wakacjach coś kupię sensownego:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:30, 10 Sty 2013    Temat postu:

Już Ci pisałem - spróbuj Blendera. Jest darmowym programem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:22, 10 Sty 2013    Temat postu:

spróbuję, mam go już od wakacji:) trochę jest skomplikowany jak na start, ale po sesji na pewno spr. jakieś budynki w nim stworzyćWink zaczynając od sześcianu z teksturami:)

pawerybs, wiesz jak się z niego exportuje do rw?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:31, 10 Sty 2013    Temat postu:

Niestety nie znam się na Blenderze, ale jest masa materiałów na ten temat w Sieci. Mają także ponoć dobry eksporter plików do RW, który ciągle udoskonalają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:21, 11 Sty 2013    Temat postu:

no to czas się tym zająć na feriach: )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin