Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak oceniacie wersję 2014?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:11, 27 Wrz 2013    Temat postu: Jak oceniacie wersję 2014?

Witam!

Ja już zaktualizowałem. Nie miałem jeszcze czasu pojeździć, aby ocenić płynność i inne zmiany, ale sprawdziłem np. edytor: ctrl+G robi wrażenie.
Tylko nadal nie wiem jak ustawić współrzędne, żeby znaleźć się w Rzeszowie, Gdańsku, czy innym mieście. Może odszukam później przeliczniki, które kiedyś wklejałem.

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:24, 27 Wrz 2013    Temat postu:

Ja jeszcze też nie miałem czasu, ale powiem szczerze ten Google Maps zintegrowany z symulatorem robi wrażenie! Muszę się tylko jeszcze pobawić z ustawieniami, bo te default pokazują mapę w słabej rozdzielczości. Znalazłem fajny artykuł na temat ustawień i lepszej integracji Google Maps z grą: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janm
Użytkownik



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:14, 27 Wrz 2013    Temat postu:

pawerybs napisał:
Ja jeszcze też nie miałem czasu, ale powiem szczerze ten Google Maps zintegrowany z symulatorem robi wrażenie! Muszę się tylko jeszcze pobawić z ustawieniami, bo te default pokazują mapę w słabej rozdzielczości. Znalazłem fajny artykuł na temat ustawień i lepszej integracji Google Maps z grą: [link widoczny dla zalogowanych]


No własnie przydało by się to ogarnąć,żeby w pełni skorzystać z nowej opcji.
Co zaś tyczy się płynności to według mnie po aktualizacji się poprawiła i kolory wydają się żywsze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Złodziej
Nowy forumowicz



Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:15, 27 Wrz 2013    Temat postu:

Mi się już wczoraj zaktulizowała gra, jak włączyłem Steam. czy dostane jakieś trasy za darmo. czy coś ja nie widzę różnicy tyle co menu zmienili.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janm
Użytkownik



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:59, 27 Wrz 2013    Temat postu:

Złodziej napisał:
Mi się już wczoraj zaktulizowała gra, jak włączyłem Steam. czy dostane jakieś trasy za darmo. czy coś ja nie widzę różnicy tyle co menu zmienili.


Niestety tras nie dają z updatem do TS 2014.Trochę szkoda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio1507
Użytkownik



Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:08, 27 Wrz 2013    Temat postu:

w/g mnie powinna być możliwość wyboru koloru kafelków, bo ten biały kolor to do bani nic nie widać co napisane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Złodziej
Nowy forumowicz



Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:39, 27 Wrz 2013    Temat postu:

To bez sensu, to nie będę miał na służb robić na nowych trasach. mam nadzieje że w nie długim czasie wyjdą jakieś darmowe. i jeszcze jedno jak mam zaktulizowną z 2013 do 2014, to już nie muszę kupować tej gry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:30, 28 Wrz 2013    Temat postu:

henio1507 napisał:
w/g mnie powinna być możliwość wyboru koloru kafelków, bo ten biały kolor to do bani nic nie widać co napisane.


tu się zgadzam... menu nigdy im nie wychodziło... najlepsze było moim zdaniem dwie wersje temu:) To menu wygląda jakby pisali je na dodtykowy ekran. Może to i przyszłościowe myślenie, bo to nas chyba czeka w niedalekiej przyszłości.

Co do wypowiedzi wczęśniejszych: owszem grafika się poprawiła. Chyba nawet zapowiadali jakieś zmiany w silniku graficznym. I to dość poważne. W każdym razie ma obsługiwać i wykorzystywać wszystkie możliwości kart graficznym.

Moim zdaniem obecne procesory i te graficzne, i główne CPU mają tak bogatą i skomplikowaną architekturę dającą tak wielkie możliwości, że dopiero po kilku latach ulepszania aplikacji programiści uczą się wykorzystywać 100% możliwości sprzętu. Gram też czasem w World of Tanks i tam jest to samo. Rok temu wyglądało i pracowało gorzej niż teraz. Zaczynałem z grafiką na low i medium, żeby mieć te 30 fps, teraz mam high i z każdym update o 1-2 fps więcej.

Tak samo RW. Napisali ogrom kodu, teraz go skracają i ulepszają. Pomagają im w tym coraz lepsze wersje sterowników itp. Mogli by trochę poczytać fora i wziąć do serca trochę uwag użytkowników, bo są bugi, których nie poprawili od początku:) drobnostki, ale zawsze jednak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:03, 28 Wrz 2013    Temat postu:

Ta gra ma skopany silnik, obsługuje tylko jeden rdzeń lub wątek, więc u mni dwa rdzenie leżą odłogiem.

Użycie karty graficznej na poziomie tylko 50-60%. To trochę żałosne aby w 2013 roku symulator nie miał wsparcia dla 'multicore'.

To co mi się podoba to zmiana FOV'a na scrollu jak i owe zintegrowane Google Maps.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafi_gryf
Starszy użytkownik



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:10, 28 Wrz 2013    Temat postu:

Ja oceniam zdecydowanie na PLUS.
W kwestii menu można doczepić się kolorystyki (przydała by się możliwość zmiany kolorystyki przez użytkownika), ale jeśli chodzi o ten styl kafelkowy to dla mnie strzał w 10 Smile Jest zrozumiałe, przejrzyste, poukładane.
Tak jak xrayPL pisze poprawiła się grafika (jakby żywsza), są ładniejsze światła, lekko poprawiła się wydajność - chodź nad tym muszą jeszcze popracować. Rzeczywiście, jak headder pisze, żeby w 2013 roku gra nie wykorzystywała multicore - to trochę kiepsko... Spowolnienia czy "lagi" podczas gry trochę psują klimat rozrywki (nie chwaląc się, PC mam dość mocny)
Do plusów można dodać, że doszły dodatkowe funkcje np. tworzenie własnego taboru w szybkiej jeździe.
Trochę nie podoba mi się natomiast system osiągnięć - np. muszę posiadać daną trasę lub loki aby odblokować osiągnięcie w Steam/TS2014 - poprzedni był bardziej sprawiedliwy i sensowny, ponieważ trzeba było osiągnąć tak jakby odpowiedni "staż" (np. przejechać określoną odległość wybranym typem pociągu, czy wykonać ilość operacji zabrania pasażerów itd...).

Na koniec pytanko, co to są te punkty PD i XP ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafi_gryf dnia Sob 12:18, 28 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:17, 28 Wrz 2013    Temat postu:

headder napisał:
Ta gra ma skopany silnik, obsługuje tylko jeden rdzeń lub wątek, więc u mni dwa rdzenie leżą odłogiem.

Użycie karty graficznej na poziomie tylko 50-60%. To trochę żałosne aby w 2013 roku symulator nie miał wsparcia dla 'multicore'.

To co mi się podoba to zmiana FOV'a na scrollu jak i owe zintegrowane Google Maps.


nie rozumiem? Chodzi o koligację? Wydaje mi się, że u mnie korzysta z wszystkich rdzeni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mat
Użytkownik



Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:52, 28 Wrz 2013    Temat postu:

Niby miało być że oprócz wybierania końcowej stacji w Quick Drive mogli byśmy wybrać te na których chcemy się zatrzymywać, ja tego nie mam albo nie widzę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:32, 28 Wrz 2013    Temat postu:

xrayPL napisał:
headder napisał:
Ta gra ma skopany silnik, obsługuje tylko jeden rdzeń lub wątek, więc u mni dwa rdzenie leżą odłogiem.

Użycie karty graficznej na poziomie tylko 50-60%. To trochę żałosne aby w 2013 roku symulator nie miał wsparcia dla 'multicore'.

To co mi się podoba to zmiana FOV'a na scrollu jak i owe zintegrowane Google Maps.


nie rozumiem? Chodzi o koligację? Wydaje mi się, że u mnie korzysta z wszystkich rdzeni.


To, że Windows twierdzi, że korzysta, nie znaczy, że tak jest.

Użycie procesora w task'u to 35%, przy 3 rdzeniach oznacza to, że leci na jednym.

Do tego Core-Temp i programy do mierzenia wydajności ewidentnie pokazują, że nie używa mi chociaż połowy sprzętu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:36, 28 Wrz 2013    Temat postu:

headder napisał:
xrayPL napisał:
headder napisał:
Ta gra ma skopany silnik, obsługuje tylko jeden rdzeń lub wątek, więc u mni dwa rdzenie leżą odłogiem.

Użycie karty graficznej na poziomie tylko 50-60%. To trochę żałosne aby w 2013 roku symulator nie miał wsparcia dla 'multicore'.

To co mi się podoba to zmiana FOV'a na scrollu jak i owe zintegrowane Google Maps.


nie rozumiem? Chodzi o koligację? Wydaje mi się, że u mnie korzysta z wszystkich rdzeni.


To, że Windows twierdzi, że korzysta, nie znaczy, że tak jest.

Użycie procesora w task'u to 35%, przy 3 rdzeniach oznacza to, że leci na jednym.

Do tego Core-Temp i programy do mierzenia wydajności ewidentnie pokazują, że nie używa mi chociaż połowy sprzętu.


no to może nie obsługuje Twojego sprzętu. Mi się grzeje i wykorzystuje wszystko na 100% i turbo boost. Nawet grafika się nieraz nagrzewa, więc chyba działa, jak powinno?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Złodziej
Nowy forumowicz



Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:32, 28 Wrz 2013    Temat postu:

Chłopaki wie ktoś jak można zmienić tą piosenkę z menu, bo strasznie jakaś smutna czy jest taka możliwość zmienienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin