Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Trainz Simulator 12 za 9.90!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:03, 07 Paź 2012    Temat postu: Trainz Simulator 12 za 9.90!

Hello!

Jeszcze do końca dzisejszego dnia trwa promocja na Trainz Simulator 12 w sklepie [link widoczny dla zalogowanych], którego można zakupić za jedynie 9.90 Smile


Ja kupiłem, zaraz zabiorę się za testy. Zobaczę co się zmieniło przez te wszystkie lata. Od czasów pierwszego Trainz'a, nie miałem z nim styczności. Za Trainz'em przemawia do mnie ogrom polskich tras, taboru, infrastruktury i społeczności, która ciągle sobie pomaga zamiast kopać siebie w tyłek i czekać na gotowe.

Cytat:

Trainz Simulator 12


Jubileuszowa odsłona serii Trainz Simulator stworzonej i rozwijanej przez studio Auran. Gra pozwala kierować pociągami poruszającymi się po malowniczych trasach, a także tworzyć nowe szlaki kolejowe.

Australijskie studio Auran wyspecjalizowało się w produkcji gier kolejowych. Najważniejszą, rozwijaną od 2001 roku marką w dorobku dewelopera jest Trainz Simulator, czyli rozbudowany symulator prowadzenia pociągu i zarządzania infrastrukturą kolei. Trainz Simulator 12 to kolejna odsłona cyklu, wprowadzająca szereg udoskonaleń i nowych elementów.


Podstawowym założeniem gry jest budowa szlaków kolejowych, wraz z otaczającą je infrastrukturą, a następnie poprowadzenie pociągu wytyczoną trasą. Twórcy Trainz Simulator 12 włożyli wiele starań w wierne odwzorowanie modeli lokomotyw i składów. Dotyczy to zarówno detali wizualnych, jak i parametrów technicznych. Gracze mają okazję poprowadzić różnego rodzaju lokomotywy – począwszy od parowych, poprzez spalinowe, a na elektrycznych skończywszy. Widok z wnętrza kabiny maszynisty oraz możliwość przesuwania rozmaitych dźwigni i przełączników potęgują wrażenie jazdy ważącym kilkaset ton kolosem.

W porównaniu z wcześniejszymi odsłonami serii Trainz Simulator 12 wyróżnia się kilkoma nowymi i udoskonalonymi rozwiązaniami. Przede wszystkim projektanci gry rozbudowali opcje zabawy w trybie wieloosobowym. Gracze mogą jeździć pociągami na stworzonych przez siebie multiplayerowych mapach, utrzymując na przykład aktywne połączenie pomiędzy wybranymi lokacjami. Ułatwiono także publikację własnych tras, które pobierać można w ramach usługi Trainz Download Station.


Niewielkie zmiany zaszły także w sposobie rozgrywki. Gra doczekała się bardziej intuicyjnego interfejsu. Wprowadzono także opcję przybliżania i oddalania widoku, dzięki czemu ruch pociągów śledzić można chociażby na mapie satelitarnej. Dzięki zastosowaniu udoskonalonej technologii SpeedTree otoczenie wokół torowisk wydaje się jeszcze bardziej żywe i realne. Dodano także porcję nowych, gotowych tras zlokalizowanych w różnych zakątkach świata: Balezino – Mosti, Debrecen – Nyiregyhaza, ECML Kings Cross – Newcastle, Mojave Sub Division, Municipal Transit Railway, Norfolk & Western - Appalachian Coal, Northeast Corridor - Wilmington To Philadelphia i Southern China.


Do atutem gry zaliczyć należy także ulepszoną wersję edytora Surveyor, bardziej przystępne tutoriale oraz pełną zgodność z materiałami stworzonymi na potrzeby wcześniejszej odsłony cyklu Trainz Simulator.







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:40, 07 Paź 2012    Temat postu:

Czyli co? rzucasz RailWorks? Wink Ja myślałem o nowym Trainz, ale uważam, że jest cukierkowe i mnie nie przekonuje. Ale z jednym masz rację: w RailWorks wszyscy czekają jak coś się ruszy, a mało ludzi cokolwiek robi. Ale nadal wierzę, że to się zmieni! Ja zostaję wierny RailWorks, bo uważam, że to obecnie najlepszy symulator kolei na świecie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keybi
Użytkownik



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:00, 07 Paź 2012    Temat postu:

Zgadzam się z pawerbys w 100%, ale mimo to zakupiłem do kolekcji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:06, 07 Paź 2012    Temat postu:

keybi - tak przy okazji: mam na imię Paweł Smile Ja bym może sobie i w Trainza pograł, ale nie mam tyle wolnego czasu żeby się zajmować dwoma symulatorami kolei. Postawiłem na RailWorks i chyba tak zostanie w najbliższym czasie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:29, 07 Paź 2012    Temat postu:

nom ja chyba też. Tym bardziej, że niektóre trasy do trainz (były chyba polskie) wyglądały fajnie, ale jednak jakoś wolę rw:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keybi
Użytkownik



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:31, 07 Paź 2012    Temat postu:

Paweł, ja też nie mam wolnego czasu, w Railworks gram (tylko gram, nie tworzę) od roku i jeszcze wszystkich scenariuszy nie przeszedłem, zostało kilka najdłuższych). Grałem w Trainz 2010, ale mnie jakoś odrzucił i kurzy się na półce. Dla laika w sferze technicznej jak ja ważne są scenariusze i misje do wykonania, żeby się odstresować, w Trainz tego nie czułem w Railworks, och tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:40, 07 Paź 2012    Temat postu:

keybi, napisz proszę, jakie scenariusze lubisz:) bo tworzę trasę 3miasto i takie uwagi się przydadząSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keybi
Użytkownik



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:57, 07 Paź 2012    Temat postu:

Uwielbiam stosować się do sygnalizacji np. przepuścić inny pociąg. Poza tym oczywiście wszelkiego rodzaju manewry z kompletowaniem składu. Lubię też załadowywać produkty i dostarczać je we wskazane miejsce. Nie lubię scenariuszy gdzie można przez długi czas jechać nic nie robiąc np. prędkość na maksa.

Jeżeli jest możliwość to chciałbym, aby scenariusze też uczyły np. obowiązek rp1 przed przejazdami kolejowymi czy przed wjazdem na stację, bo nie spotkałem się jeszcze z poważnym potraktowaniem tego tematu.

Co do Twojej trasy to np. taki scenariusz byłby fajny. Na którejś stacji, jakieś początkowej nad morzem dostajemy wiadomość, że jest taki tłok , że pociąg nie może jechać dalej bo ludzie nie mogą wejść do pociągu, wymuszają doczepienie wagonu i wtedy trzeba doczepić dodatkowe wagony stojące gdzieś na bocznicy, miodzio. Albo - w towarowych misjach, doczepić do składu zepsutą lokomotywę z innego składu.

Najważniejsze jest, aby się nie nudzić i żeby scenariusz nie był przydługi i przewidywalny Smile

Pozdrawiam i życzę powodzenia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:50, 07 Paź 2012    Temat postu:

O super uwagi, właśnie o to mi chodziłoSmile

co do rp1 zawsze daje sygnał nawet jak go nie ma w grze, ale później mam w statystykach nieprawidłowe użycie klaskonu:P hehe śmieszne;) może w rw 2013 jakoś to poprawili:) pozatym znak klaksonu nie wpływa w żaden sposób na zachowanie pociągu. Jest poprostu zwykłym elementem scenerii:( mówie o rw. Ale dla zabawy warto wstawićWink Sam jeszcze nie rozumiem wszystkich znaków kolejowych. Musze to dokładnie przestudiowaćSmile

No właśnie myślałem, żeby te 50km pociągnąć trasę aż na hel przez wejherowo;) fajna sprawa tylko dużo roboty z wodą, żeby sięgała aż po horyzont;) Ale pomysły masz super - szczególnie montowanie składu miałoby sens na stacji hel, bo tam się kończą tory jakby nie były i pociąg, który kończy bieg musi jakoś wymanewrować w drugą stronęWink

dzięki za odp. najpierw muszę przebrnąć przez trójmiasto:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:59, 07 Paź 2012    Temat postu:

xRayPL scenariusze całkiem fajne, a co do wody 'po horyzont' to nie widze problemu... wodę w RW kładzie się banalnie i bardzo szybko, mozna zrobić duży kwadrat wody i go powielić. zrobienie takiej wody zajmuje klika minut:-) i wydłużenie trasy do Helu byłoby całkiem fajne i ciekawe:-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keybi
Użytkownik



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:15, 08 Paź 2012    Temat postu:

Ehh i znowu mnie Trainz odrzuca jak zawsze na początku. Zaczyna od uaktualnienia, potem sprawdza assetsy. Następnie muszę zarejestrować klucz na stronie Auranu. Do tego sterowanie nie jest intuicyjne jak w RW. Grafika nie powala również. Jakbym się przesiadł na grę sprzed kilku lat. W Trainz zawsze drżę, że coś się zepsuje.

Niech na razie będzie, wracam do RW do kolejnych scenariuszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:10, 08 Paź 2012    Temat postu:

No, i tak trzymać! Smile Mówiłem, że RailWorks jest NAJLEPSZYM obecnie symulatorem pociągu na świecie, a coś mi cały czas nie wierzą...Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:12, 08 Paź 2012    Temat postu:

wodo po horyzont moze miec max 500m jesli dobrze pamietam, a kopiując trzeba uwazac zeby wszystko bylo idealnie rowno, bo są przekłamania:) Tym bardziej jeśli mamy 30km plaży po obu stronach półwyspu:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:07, 08 Paź 2012    Temat postu:

Nawet jak nie będzie super równo, to jak wejdziesz w tryb gry to i tak tego z pewnej odległości nie widać. Poza tym położenie równo wody w obecnej wersji RW nie jest już żadnym problemem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin