Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TS 2015
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:36, 25 Lip 2015    Temat postu:

Mat napisał:
Jak zwykle DTG dało ciała. Ostatnio wydali Munich - Rosenheim z nie realnym taborem. Czemu? Bo S-Bahn nie dociera aż do Rosenheim. Do tego na tej trasie jeżdżą Flirty 3. Więc gdyby byli mądrzejsi to byśmy mieli pierwszy Polski skład, a tak lipa.


??? polski a nie "Polski"... po za tym.. o co chodzi? Co ma polski skład wspólnego z trasą Monachium-Rosenheim?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:48, 25 Lip 2015    Temat postu:

Twórcy TS dają ciała co jakiś czas i człowiek albo przywyknie albo oszaleje.
Już chyba to pisałem ale napisze ponownie. Ekipa TS idzie na ilość a nie na jakość i to z prostego powodu. Oni używają do modelingu 3ds max który kosztuje ponad 6500zł/rok. Tak więc chcą zrobić jak najwięcej modeli by kasa za licencję szybko się im zwróciła. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:25, 26 Lip 2015    Temat postu:

Krzychu K masz rację. Tu się zgadzam. Często trasy zrobione przez RSC są zbyt uproszczone, co może denerwować. Miałem nadzieję, że Mat wyjaśni o co chodziło z tymi "polskimi modelami"...
Cała nadzieja w amatorskich twórcach. Jednak w Polsce poza kilkoma osobami tworzącymi dodatki nikt nie chce ruszyć czterech liter mając nadzieję, że "samo się zrobi". Otóż nie. Samo się nie zrobi!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:46, 26 Lip 2015    Temat postu:

pawerybs napisał:
Miałem nadzieję, że Mat wyjaśni o co chodziło z tymi "polskimi modelami"...

Pozwól że ja ci wyjaśnię.
Mat pisał że po trasie Munich - Rosenheim jeżdżą Flirty i gdyby twórcy zdecydowali się na wypuszczenie flirtów w osobnym dlc byłoby fantastycznie Very Happy

Mat spokojnie
Jak tyko dowiem się jak eksportować bryły wagonów z blendera do RW by nie było żadnych problemów to niedługo Polska scena ruszy z kopyta Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skinnyraf
Starszy użytkownik



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:21, 27 Lip 2015    Temat postu:

Zamiast "polski" pewnie miało być "do wykorzystania na polskich trasach po repaincie" Smile

Ale brak Stadlerów w TS jest zastanawiający, czyżby problemy licencyjne? Owszem jest Stadler GTW od ChrisTrains, ale od DTG ZTCW nie ma nic. FLIRT by się przydał też np. na Ruhr-Sieg i wiele innych tras (oczywiście kwestia wersji, FLIRT to worek).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:13, 30 Lip 2015    Temat postu:

Promocja na Steam!
60% na wersje standard i steam oraz 33% na wybrane dlc.
Kto nie ma i się zastanawia niechaj się zastanawia szybciej. Promocja do 5 sierpnia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU07
Nowy forumowicz



Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 21:29, 30 Lip 2015    Temat postu:

Interes życia normalnie ;D Kupiłem Steam Edition, bo nie zauważyłem Summer Edition Very Happy
Edit: zwróciłem Steam Edition i kupiłem Summer Edition.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EU07 dnia Pią 23:53, 31 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Macieks
Nowy forumowicz



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:15, 28 Wrz 2015    Temat postu:

Wszędzie piszą, że dodatki z TS2015 nie wchodzą do TS2016 ? Mi tym czasem wszystko się dokładnie przeniosło do TS 2016. No to jak to jest ? Czy TS 2016 to tylko jakieś wznowienie (update) TS 2015 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:38, 28 Wrz 2015    Temat postu:

Z tego co mi wiadomo to dodatki zrobione wcześniej są kompatybilne z nową wersją TS16. Gdyby było inaczej to po aktualizacji do TS 16 nie uruchomiłbym nic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Q_Hunter_Q
Użytkownik



Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:00, 30 Wrz 2015    Temat postu:

@Macieks, pewnie w tekstach które czytałeś chodziło o zapowiedzi nowego silnika gry, który początkowo był planowany na 2016 ale jak to w życiu, ten rok jeszcze został potraktowany tradycyjnie, czyli szumne zapowiedzi niczego konkretnego i trochę niewidocznych poprawek starego kodu. Dodatki były i będą kompatybilne dopóki nie zmienią całego silnika. Może to i lepiej, że tak wyszło, bo szkoda by było uświadomić sobie już teraz, że tyle kasy wydało się na produkt, który został przeniesiony do lamusa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:11, 30 Wrz 2015    Temat postu:

Prawdę mówiąc to nie wydaje mi się by Dovetail Games zrobił nowy silnik gry tak by nie był kompatybilny ze starymi dlc. Dla Nas oznaczałoby to pieniądze wydane na coś co nie działa a oni by stracili zyski bo kto by kupił dlc wiedząc że nie pójdzie on na nowym silniku Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Q_Hunter_Q
Użytkownik



Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:37, 30 Wrz 2015    Temat postu:

Oczywiście, że DTG tak zrobi, przecież o tym pisali tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kto zechce to się przeniesie na nowy silnik a komu żal kolekcji, zostanie na starych śmieciach Razz
Ja raczej pozostanę z tym co mam, bo nie wyobrażam sobie zaczynać wszystkiego od nowa Surprised
Czas pokaże jednak, co nowy silnik będzie miał do zaoferowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
u99artur
Użytkownik



Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:58, 30 Wrz 2015    Temat postu:

Powinni zatem dać jakies spore rabaty, dal tych, którzy mają kolekcję na starym silniku, a z drugiej strony traktują to jako nową grę i tyle... graj sobie do woli w starego TSa a jak chcesz to kup też nowego... podejrzewam jednak, że jeśli ktoś będzie miał odpowiednio dobrego kompa, to nowy silnik da takie możliwości graficzne, że raz się zagra i mimo żalu nie będzie się chciało wracać do starej wersji... ja takiego kompa nie mam więc na razie nowa wersja mi zupełnie nie grozi Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweuek
Użytkownik



Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:22, 30 Wrz 2015    Temat postu:

Ludzie oczekują rabatów (albo najlepiej, żeby dostać wszystkie posiadane dodatki za darmo w nowych wersjach) ze względu na przenosiny do nowej gry - na forum Steam co chwilę pojawia się ten wątek i wszyscy się odgrażają, że nie będą kupować drugi raz tego samego. Wydaje mi się, że to nie tak działa! Do starego MSTS też powstało mnóstwo płatnych dodatków (patrz choćby seria ProTrain, którą bez problemu można dostać nawet dzisiaj)! Nikogo wtedy nie dziwiło, że po wydaniu Rail Simulatora i później Railworks'a trzeba kupować nowe dodatki bo tamte są niekompatybilne. Ktoś może powiedzieć, że to przecież zupełnie inna gra inna firma, ale wbrew pozorom Railworks był bardzo mocno podparty MSTS'em (choćby w postaci firmy Kuju). Z wersją UE4 będzie podobnie! Do dziś wielu starych graczy cały czas ma i ogrywa swoje ogromne kolekcje do MSTS'a! W ten sposób wielu z nas będzie grało w starego TS'a, jednocześnie zbierając dodatki do nowej wersji (pamiętajcie, że przecież nie każdy musi mieć wszystkie, choć sam bym chciał:p) Ze względu na to, że program trzeba praktycznie napisać od zera, mają moralne prawo żądać za to pieniędzy. To jest w końcu biznes a nie fundacja. Dodatki prawdopodobnie też będą powstawać z wykorzystaniem niektórych surowych modeli (do których będą mieli prawa do wykorzystania), ale nadal będą wymagały ogromnego nakładu pracy (jaka będzie ich jakość to już inna kwestia). Swoją drogą DTG dokładnie strzeże wszystkich informacji dotyczących nowej wersji (tak - do tego też mają prawo) i w związku z tym nikt jeszcze nie widział najmniejszego dowodu, że prace w ogóle trwają! Oprócz artykułu na Engine-driver i osoby Matta Peddelsdena, który jak twierdzi, przy nim pracuje. Nie było żadnego screena ani nawet skrawka kodu - więc o czym my właściwie dyskutujemy;-) Przyjdzie czas to się zobaczy! Musimy pamiętać, że cały czas rozmawiamy o rozrywce elektronicznej - a to mimo wszystko nie jest produkt pierwszej potrzeby. Choć czasem jak popatrzę na to z punktu widzenia mojego uzależnienia... Wink

PS. Jest jeszcze jeden warunek - że Steam "nie wyciągnie wtyczki", jak im się znudzi trzymanie starego TS'a na swoich serwerach. Ale to już jest problem na inną dyskusję - taki znak czasów!

PS2. Nie zapominajmy, że jest jeszcze jeden symulator w produkcji.
Kod:
http://crosstiestudios.com/


PS3. Przepraszam za nieco chaotyczną wypowiedź - mam nadzieję, zrozumiecie co miałem na myśli:)

PS4. u99artur - to nie jest przytyk do Ciebie tylko takie moje uwagi ogólne, nie gniewaj sięSmile

Pozdrawiam
Paweł.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez paweuek dnia Śro 15:28, 30 Wrz 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
u99artur
Użytkownik



Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:27, 30 Wrz 2015    Temat postu:

PS4 - ależ ja to wszystko rozumiem i tak też napisałem w drugiej części wypowiedzi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin