Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dodatki Zaxu... czyli najpierw drobnostki.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Obiekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaxu
Nowy forumowicz



Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 4:45, 01 Paź 2015    Temat postu: Dodatki Zaxu... czyli najpierw drobnostki.

Witam.

Od niedawna tworzę w 3D Studio Max 2016 taki mały dodatek na mapę:



Jest to Ursus C-385. Zastanawiam się czy nie będzie miał za dużo Poly, chociaż TS2015 z tego co widziałem to umie dużo utrzymać. Za wszelakie porady podczas procesu tworzenia moich dodatków będę wdzięczny.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:30, 01 Paź 2015    Temat postu:

A i owszem. Potrafi dużo utrzymać. Kiedyś czytałem że maksymalna liczba poly na model to około 20 tysięcy poly a więc trzeba się napracować by taki wynik uzyskać . Dobrze wiedziec że jest kolejna osoba która coś robi do RW Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:24, 02 Paź 2015    Temat postu:

Super! Ja też się cieszę Smile Czekamy więc na kolejne etapy i efekt końcowy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaxu
Nowy forumowicz



Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 3:26, 04 Paź 2015    Temat postu:

Witam


Ursus powoli nabiera kształtu, dzisiaj znowu usiadłem i dorobiłem kilka elementów chyba najdłużej zajęły mi tylnie koła ponieważ nie do końca chcą współpracować :/ na przednich zastosowałem filtr dostępny w 3ds max'ie o nazwie NURMS a na tylnich nie da się go zastosować bo te koła wyglądają śmiesznie, może wy macie jakieś pomysły ? No chyba żeby usunąć ten filtr i zostawić takie kanciate a tekstury zrobią swoje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zaxu dnia Nie 3:27, 04 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daplo4
Nowy forumowicz



Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 5:47, 04 Paź 2015    Temat postu: max

witam
model fajnie sie zapowiada ale prosze opisz jak wyeksportujesz z tego maxa plik do gry ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaxu
Nowy forumowicz



Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:23, 04 Paź 2015    Temat postu: Re: max

daplo4 napisał:
witam
model fajnie sie zapowiada ale prosze opisz jak wyeksportujesz z tego maxa plik do gry ?


Tego jeszcze nie wiem, jak się z Max'a nie da to wczytam projekt w blenderze i z blendera wyeksportuje bo chyba się da.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:55, 04 Paź 2015    Temat postu: Re: max

Zaxu napisał:
daplo4 napisał:
witam
model fajnie sie zapowiada ale prosze opisz jak wyeksportujesz z tego maxa plik do gry ?


Tego jeszcze nie wiem, jak się z Max'a nie da to wczytam projekt w blenderze i z blendera wyeksportuje bo chyba się da.


Jak wyeksportować do igs pisze nawet na stronie 3ds maxa
[link widoczny dla zalogowanych]

1. Wybierz obiekt od wyeksportowania.
2. Wybierz z menu aplikacji (Application menu) Export
3. Wybierz miejsce zapisu wyeksportowanego modelu
4. Nadaj nazwę
5. Kliknij Zapisz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaxu
Nowy forumowicz



Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:16, 06 Paź 2015    Temat postu:



Model gotowy, teraz tylko czeka na tekstury Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaxu
Nowy forumowicz



Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:35, 15 Paź 2015    Temat postu:

Witam,

Chciałem przekazać wam że chwilowo mam małe zamieszanie w "Realnym Życiu" wrócę do 3DS'a i skończe Ursusa jak tylko będę miał chwilę czasu. Jak ktoś z was ma jakieś tekstury do tego Ursusa to śmiało może przesyłać mi je na PW.

Pozdrawiam i przepraszam za małą aktywność.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:04, 31 Paź 2015    Temat postu:

Jakby co to pisz do mnie. Gotowy model mogę potem opublikować na mojej stronie. Jakbyś miał problem z eksportem do .igs to daj znać. Można ewentualnie spróbować eksportu przez Blender.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
series
Nowy forumowicz



Dołączył: 17 Gru 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:33, 31 Gru 2015    Temat postu:

pod wrażeniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
series
Nowy forumowicz



Dołączył: 17 Gru 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:34, 31 Gru 2015    Temat postu:

Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Obiekty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin