| 
			
				|  | www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 |  
 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Zaxu Nowy forumowicz
 
 
 Dołączył: 20 Wrz 2015
 Posty: 11
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bytom
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 4:45, 01 Paź 2015    Temat postu: Dodatki Zaxu... czyli najpierw drobnostki. |  |  
				| 
 |  
				| Witam. 
 Od niedawna tworzę w 3D Studio Max 2016 taki mały dodatek na mapę:
 
 
   
 Jest to Ursus C-385. Zastanawiam się czy nie będzie miał za dużo Poly, chociaż TS2015 z tego co widziałem to umie dużo utrzymać. Za wszelakie porady podczas procesu tworzenia moich dodatków będę wdzięczny.
 
 Pozdrawiam.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  |  |  |  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Krzychu K Zasłużony użytkownik
 
 
 Dołączył: 28 Mar 2015
 Posty: 709
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 21 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 12:30, 01 Paź 2015    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| A i owszem. Potrafi dużo utrzymać. Kiedyś czytałem że maksymalna liczba poly na model to około 20 tysięcy poly a więc trzeba się napracować by taki wynik uzyskać . Dobrze wiedziec że jest kolejna osoba która coś robi do RW   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| pawerybs Moderator/BetaTester
 
 
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 1319
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 23 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poznań
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 19:24, 02 Paź 2015    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Super! Ja też się cieszę  Czekamy więc na kolejne etapy i efekt końcowy   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Zaxu Nowy forumowicz
 
 
 Dołączył: 20 Wrz 2015
 Posty: 11
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bytom
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 3:26, 04 Paź 2015    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Witam 
 
   Ursus powoli nabiera kształtu, dzisiaj znowu usiadłem i dorobiłem kilka elementów chyba najdłużej zajęły mi tylnie koła ponieważ nie do końca chcą współpracować :/ na przednich zastosowałem filtr dostępny w 3ds max'ie o nazwie NURMS a na tylnich nie da się go zastosować bo te koła wyglądają śmiesznie, może wy macie jakieś pomysły ? No chyba żeby usunąć ten filtr i zostawić takie kanciate a tekstury zrobią swoje.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Zaxu dnia Nie 3:27, 04 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| daplo4 Nowy forumowicz
 
 
 Dołączył: 12 Lis 2013
 Posty: 38
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: wrocław
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 5:47, 04 Paź 2015    Temat postu: max |  |  
				| 
 |  
				| witam model fajnie sie zapowiada ale prosze opisz jak wyeksportujesz z tego maxa plik do gry ?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Zaxu Nowy forumowicz
 
 
 Dołączył: 20 Wrz 2015
 Posty: 11
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bytom
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 18:23, 04 Paź 2015    Temat postu: Re: max |  |  
				| 
 |  
				|  	  | daplo4 napisał: |  	  | witam model fajnie sie zapowiada ale prosze opisz jak wyeksportujesz z tego maxa plik do gry ?
 | 
 
 Tego jeszcze nie wiem, jak się z Max'a nie da to wczytam projekt w blenderze i z blendera wyeksportuje bo chyba się da.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Krzychu K Zasłużony użytkownik
 
 
 Dołączył: 28 Mar 2015
 Posty: 709
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 21 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 18:55, 04 Paź 2015    Temat postu: Re: max |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Zaxu napisał: |  	  |  	  | daplo4 napisał: |  	  | witam model fajnie sie zapowiada ale prosze opisz jak wyeksportujesz z tego maxa plik do gry ?
 | 
 
 Tego jeszcze nie wiem, jak się z Max'a nie da to wczytam projekt w blenderze i z blendera wyeksportuje bo chyba się da.
 | 
 
 Jak wyeksportować do igs pisze nawet na stronie 3ds maxa
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 1. Wybierz obiekt od wyeksportowania.
 2. Wybierz z menu aplikacji (Application menu) Export
 3. Wybierz miejsce zapisu wyeksportowanego modelu
 4. Nadaj nazwę
 5. Kliknij Zapisz
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Zaxu Nowy forumowicz
 
 
 Dołączył: 20 Wrz 2015
 Posty: 11
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bytom
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 1:16, 06 Paź 2015    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|   
 Model gotowy, teraz tylko czeka na tekstury
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Zaxu Nowy forumowicz
 
 
 Dołączył: 20 Wrz 2015
 Posty: 11
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bytom
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 20:35, 15 Paź 2015    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Witam, 
 Chciałem przekazać wam że chwilowo mam małe zamieszanie w "Realnym Życiu" wrócę do 3DS'a i skończe Ursusa jak tylko będę miał chwilę czasu. Jak ktoś z was ma jakieś tekstury do tego Ursusa to śmiało może przesyłać mi je na PW.
 
 Pozdrawiam i przepraszam za małą aktywność.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| pawerybs Moderator/BetaTester
 
 
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 1319
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 23 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poznań
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 17:04, 31 Paź 2015    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Jakby co to pisz do mnie. Gotowy model mogę potem opublikować na mojej stronie. Jakbyś miał problem z eksportem do .igs to daj znać. Można ewentualnie spróbować eksportu przez Blender. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| series Nowy forumowicz
 
 
 Dołączył: 17 Gru 2015
 Posty: 9
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 20:33, 31 Gru 2015    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| pod wrażeniem 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
 |