Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

OBIEKTY PAWERYBSA
Idź do strony 1, 2, 3 ... 31, 32, 33  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Obiekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:01, 18 Wrz 2012    Temat postu: OBIEKTY PAWERYBSA

Jestem pierwszy Smile Dzień dobry wszystkim! Wbrew pozorom trochę już się potworzyło dodatków także do polskich tras! Zapraszam na moją stronkę! Będę tu na bieżąco informował o kolejnych obiektach mojego autorstwa.

Pozdrawiam,
Paweł

P.S. Przed chwilą trochę zareklamowałem forum na YouTube:)


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Wto 20:06, 18 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:21, 19 Wrz 2012    Temat postu:

Dzięki wielkie,
witam pierwszego użytkownika! cieszę się, że odraz trafił nam się na początek Twórca dodatków...
Zaraz tworzę nowe forum, gdzie będzie rozmowa o narzędziach do tworzenia dodatków... napisz tam jak robić repainty, bo tym sam bym się zająłSmile

pozdrowienia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:31, 27 Wrz 2012    Temat postu:

cześć,

w końcu udało mi się stworzyć pierwszą polską nastawnie do railWorks Smile Nie jest jeszcze w pełni gotowa, ale pracuję nad tym Very Happy

Pozdrawiam!

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:21, 27 Wrz 2012    Temat postu:

Ładnie to wygląda! Btw. Korzystasz z podstawowej wersji 3D Canvas czy jak? Bo
znalazłem tutorial dot właśnie sygnałów i nietylko, a potrzebny by mi był Canvas, z tym że wiem o tym, że aby eksportować do .IGS, muszę mieć wersję Pro (tak wyczytałem na Railworks America). No chyba, że da się to obejść i są jakieś pluginy.

Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:31, 27 Wrz 2012    Temat postu:

Hej,

dzięki! Używam wersji Pro, bo inaczej nic bym nie zrobił (wersja bezpłatna jest tak naprawdę zwykłym demo). Używam dwóch wersji programu - starszej i młodszej (7.0 i 8.0). Z różnych powodów. Jak będzie ktoś chciał to je tutaj wyjaśnię Very Happy Jeśli będzie potrzeba mogę przekonwertować pliki. Daj mi tylko znać. Wszyskie pluginy mam Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:38, 28 Wrz 2012    Temat postu:

Nastawnia gotowa Smile Jak dorobię jeszcze kilka elementów (m.in. budki na przejazdach) będzie do ściągnięcia w pierwszym pakiecie. Pozdrawiam!

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:14, 28 Wrz 2012    Temat postu:

nieźle to wygląda:) ja bym chętnie w oddzielnym pośćie przeczytał instrukcje, jak zrobić model 3d i jak go wstawić do RW3 tak, aby pojawił się w mojej mapie. Obsługa programów to już kwestia oddzielna, ale co w czym zrobic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:58, 28 Wrz 2012    Temat postu:

Generalnie najtrudniej to stworzyć model, a znając życie pewnie jakieś "szkice czy szkielety" dla budynków są pewno dostępne. Następnie tylko trzeba zarzucić teksturę, zrobioną samemu aparatem lub z netu. Potem tylko w Blueprint Editor"ze dopisać, co to jest za obiekt i wszystko. Statyczne modele robi się najłatwiej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:02, 29 Wrz 2012    Temat postu:

Panowie, niestety dziś jestem trochę zajęty, ale pod wieczór spróbuję tu naskrobać kilka słów o pracy z 3D Canvas, który używam oraz o tym jak wrzuca się model do gry. Ja przy wielu swoich obiektach korzystam ze swoich własnych zdjęć. Na przykład tę nastawnię zrobiłem w zeszłą sobotę w okolicach stacji Poznań-Dębiec Smile Zanim wrzuci się teksturę trzeba ją 'wyprostować' (tzn. żeby nie było za dużej perspektywy) i czasem wymazać różne niepotrzebne elementy, np. ściany boczne robiłem z większej odległości (je najtrudniej sfotografować) i miałem na zdjęciu oryginalnym jakiś samochód i krzaki, które usunąłem ze zdjęcia - najlepiej w programie typu Photo Shop. Ja używam właśnie Photo Shopa i program Paint Shop Pro X4 firmy Corel. Akurat uzupełniają się funkcjami, które są dla mnie przydatne Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:05, 29 Wrz 2012    Temat postu:

Okej Panowie!

Nie mam problemu z pracą w fotoszopie, bo nawet często robie plakaty i ulotki i inne strony [link widoczny dla zalogowanych] więc to pikuś. Pan PikuśVery Happy

ale najistotniejsza prośba to jest taka, aby napisać coś w stylu instrukcji, jak stworzyć model od zera do jego pojawienia się w RW. Zaczynamy od najprostszych, czyli statycznych.

Prosiłbym o nowy temat w stylu:

1) robimy model w canvasie
2) exportujemy model gdziestam
3) robimy costam w rw.
4) właczamy rw i assetsy właczamy dla tego dodatku i się tym cieszymy w Symulacji:)

Smile

Da się? obsługę programów każdy ogarnie sam, zresztą są zapewne dla popularnych programów tutoriale w necie, które też można zamieścić przyokazji (zlinkować)Smile

Zacznę tworzyć budynki i inne pierdołySmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:23, 29 Wrz 2012    Temat postu:

Dobra, zaraz coś wykombinuję Smile Napisze skróconą wersję krok po kroku co i jak od modelu do eksportu itp. Chwilka moment Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:41, 29 Wrz 2012    Temat postu:

pawerybs napisał:
Dobra, zaraz coś wykombinuję Smile Napisze skróconą wersję krok po kroku co i jak od modelu do eksportu itp. Chwilka moment Smile


wdzięczności:]

nie chodzi o obsługe softu 3d, ale samo zaaplikowanie i konwertowanie tego wszystkiego tak, zeby wyszlo w RW;) - powtarzam dla pewnosci:-D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:37, 29 Wrz 2012    Temat postu:

Właśnie stworzyłem tutorial:) Za kilka minut wrzucę go na swoją stronkę do ściągnięcia w PDFie:-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:04, 30 Wrz 2012    Temat postu:

okej spoko:) to linkuj w nowym temacie w dziale opdowiednim:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keybi
Użytkownik



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:43, 03 Paź 2012    Temat postu:

serducho szybciej bije jak widzi sie takie rzeczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Obiekty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 31, 32, 33  Następny
Strona 1 z 33

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin