Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A niech to szlag...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
u99artur
Użytkownik



Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:19, 19 Wrz 2015    Temat postu: A niech to szlag...

Taki problem - na trasie London to Brighton w trybie kariery został mi ostatni scenariusz "Southern Connection"... scenariusz na 60 minut, po 50 minutach na 6,60-6,70 mili do East Croydon wiesza mi się na amen - obraz stoi, zostaje dźwięk ale kompletna dupa Sad tylko ctrl+alt+del i w managerze zadań TS2016 nie odpowiada Sad((( szlag by to trafił!!!!! Czy to przez tę ich cholerną aktualizację do TS 2016, czy może co innego?

Miałem już podobne zwiechy, ale po zrestartowaniu gry wczytaniu od ostatniego save leciało, a tutaj zacina się praktycznie w tym samym miejscu Sad Miał ktoś tak?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez u99artur dnia Sob 0:20, 19 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maszynistastary
Użytkownik



Dołączył: 27 Sie 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:12, 19 Wrz 2015    Temat postu:

Tu, ja Ci nie pomogę bo nie mam tej trasy. Ale może to coś z dźwiękami. Mam problem z class 156 UK. Otwarcie drzwi w/w taborze zawiesza komputer. Może dojedź powoli do tego miejsca i przejdź do edytora i zobacz co się dzieje wokół Ciebie i wywal jakiś dźwięk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
u99artur
Użytkownik



Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:26, 19 Wrz 2015    Temat postu:

Dojezdzalem powoli i zawiesza się na odcinku 0,5 mili mniej więcej, nie dokładnie w tym samym miejscu ale na tym odcinku...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maszynistastary
Użytkownik



Dołączył: 27 Sie 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:43, 19 Wrz 2015    Temat postu:

Spróbuję kupić tę trasę. A potem pogadamy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
u99artur
Użytkownik



Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:53, 19 Wrz 2015    Temat postu:

Są tu na pewno tacy, którzy ją mają... Może u mnie jakiś babol jest, inne scenariusze objechałem bez problemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:26, 19 Wrz 2015    Temat postu:

u99artur napisał:
Są tu na pewno tacy, którzy ją mają... Może u mnie jakiś babol jest, inne scenariusze objechałem bez problemu


Jak już wspominałem wielokrotnie ta gra nie jest pozbawiona wad i błędów. Ja mam podobny problem tylko że na mapie Sherman Hill w scenariuszach Big Boy on Sherman Hill. Ni z tego ni z owego wywala mi błędy o wykolejeniu, o pociągu AI który opuścił swoją trasę lub gra po prostu się wyłącza i ciągle to się działo na tym samym odcinku trasy. Więc raczej nie wydaje mi się żeby to była wina aktualizacji. No chyba że tego problemu nie było przed aktualizacją Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
u99artur
Użytkownik



Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:31, 19 Wrz 2015    Temat postu:

A przed aktualizacją to nie wiem, bo dopiero wczoraj jechałem ten scenariusz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skinnyraf
Starszy użytkownik



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:15, 20 Wrz 2015    Temat postu:

To może być znany błąd związany z dogrywaniem tekstur: jeżeli masz detale ustawione dość nisko, to coś się dzieje (dysk spowalnia? jakiś proces jest usypiany?), co powoduje, że przy następnym ładowaniu tekstur gra się zawiesza. Zwykle dzieje się to przy dojeżdżaniu do miasta, po jakimś odcinku jazdy przez tereny uboższe w szczegóły.

Miałem to na Cajon Pass przy wjeżdżaniu do San Bernardino i na GWML przy dojeżdżaniu bodajże do Tilehurst od zachodu: w momencie kiedy system powinien "przyciąć" na załadowanie obiektów, następował totalny zwis. Podwyższenie poziomu detali zlikdwidowało ten problem.

Możesz spróbować poruszyć paskiem odległości pola widzenia i poziomem detali i sprawdzić, czy zadziała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
u99artur
Użytkownik



Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:25, 23 Wrz 2015    Temat postu:

skinnyraf - nie zadziałało niestety, czyli jakiś babol jest... jak mi się będzie chciało to kiedyś myknę od początku i zobaczę czy to się w tym samym miejscu zawiesi, choć średnio mi się chce 50 minut lecieć a potem zwis Wink

A jak już gadamy o ustawieniach grafiki - jak to podciągnąłem to nawet nie bardzo przycinał, za to jak zacznę bawić się tym antyaliasingiem i tym drugim cusiem to gorzej bywa i nie bardzo wiem jak to wpływa na jakość grafiki w grze... jedno jest pewne, jak włączyłem dynamic lighting to było dopiero super - padanie światła z reflektorów, cienie z drzew i słupów na pociągu itp... ale niestety musże mieć to wyłączone bo strasznie tnie nawet jak pozostałe detale zjadę w dół Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skinnyraf
Starszy użytkownik



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:58, 23 Wrz 2015    Temat postu:

u99artur napisał:
skinnyraf - nie zadziałało niestety, czyli jakiś babol jest... jak mi się będzie chciało to kiedyś myknę od początku i zobaczę czy to się w tym samym miejscu zawiesi, choć średnio mi się chce 50 minut lecieć a potem zwis Wink


No dobra, przekonałeś mnie, zrobię ten scenariusz jeszcze w tym tygodniu - każdy pretekst jest dobry, żeby wrócić na London-Brighton. Właśnie jadę 80 minutowy scenariusz z koszmarną ilością pociągów na trasie - miodzio.

u99artur napisał:

A jak już gadamy o ustawieniach grafiki - jak to podciągnąłem to nawet nie bardzo przycinał, za to jak zacznę bawić się tym antyaliasingiem i tym drugim cusiem to gorzej bywa i nie bardzo wiem jak to wpływa na jakość grafiki w grze... jedno jest pewne, jak włączyłem dynamic lighting to było dopiero super - padanie światła z reflektorów, cienie z drzew i słupów na pociągu itp... ale niestety musże mieć to wyłączone bo strasznie tnie nawet jak pozostałe detale zjadę w dół Sad


Jaką kartę masz? Pamięć?

Ja długo kombinowałem i w końcu znalazłem rozwiązanie: AA na MSAAx4 (ale może jeszcze zmniejszę) i do tego włączenie w Nvidia Control Panel czegoś co się nazywa DSR (Dynamic Super Resolution) na 3x. DSR to coś jak SSAA w Train Simulator, tylko zdecydowanie mniej obciąża. Możesz spróbować samo FXAA w TS i do tego DSR.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
u99artur
Użytkownik



Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:16, 23 Wrz 2015    Temat postu:

mam kilkuletniego laptopa Samsunga, procek i5 480 M (2,66 GHz, 3 MB)
karta NVIDIA GeForce GT 330 M, 1 GB
RAM 4GB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skinnyraf
Starszy użytkownik



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:53, 23 Wrz 2015    Temat postu:

u99artur napisał:
mam kilkuletniego laptopa Samsunga, procek i5 480 M (2,66 GHz, 3 MB)
karta NVIDIA GeForce GT 330 M, 1 GB
RAM 4GB


No to z dynamicznym oświetleniem może mieć problemy.

Dla mnie jednak najważniejsza jest ilość detali/obiektów, bo inaczej np. wiadukty znikają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin