Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

błąd utilities

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janm
Użytkownik



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:48, 01 Paź 2013    Temat postu: błąd utilities

Mam problem z utilities. Chciałem wejść w edytor obiektów,ale w tym momencie wywala mi komunikat o błędzie.Standardowy windowsowski czy chcę wysłać powiadomienie o błędzie. Może na win XP po prostu on nie działa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:34, 01 Paź 2013    Temat postu: Re: błąd utilities

janm napisał:
Mam problem z utilities. Chciałem wejść w edytor obiektów,ale w tym momencie wywala mi komunikat o błędzie.Standardowy windowsowski czy chcę wysłać powiadomienie o błędzie. Może na win XP po prostu on nie działa


Tak, to problem związany z Windows XP (widziałem temat o tym na UKTS).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janm
Użytkownik



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:08, 01 Paź 2013    Temat postu:

A czy w związku z tym,mógłbym czasem poprosić kogoś o pomoc,żeby u siebie blueprint editorem spakował mi model IGS z teksturami,żebym mógł własne modele robić,albo jak by był inny sposób

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:00, 02 Paź 2013    Temat postu:

A masz ikonkę utilties z TS 2013 czy z TS 2014? Jeśli ze starego to zmień sobie na nową (plik i skrót są w głównym katalogu TS 2014).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janm
Użytkownik



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:40, 02 Paź 2013    Temat postu:

pawerybs napisał:
A masz ikonkę utilties z TS 2013 czy z TS 2014? Jeśli ze starego to zmień sobie na nową (plik i skrót są w głównym katalogu TS 2014).


Ikonkę mam z 2014 od aktualizacji przez steam. Samo utilities jako takie działa jeśli chodzi o instalację dodatków. Problem pojawił się jak miałem gotowy model 3D i tekstury i chciałem zrobić do nich blue print i spakować do GEOPCDX


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:22, 02 Paź 2013    Temat postu:

janm - jak robisz modele?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janm
Użytkownik



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:11, 02 Paź 2013    Temat postu:

xrayPL napisał:
janm - jak robisz modele?


Przez model oczywiscie rozumiem budynki,nie tabor.Bryłę w 3Dsmax,tylko mam problem,bo nie chcą mi prawidłowo działać pluginy do exportu do IGS. Myślałem o zapisywaniu w 3ds i eksporcie via blender,tylko nie ogarniam teksturowania w blenderze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:19, 02 Paź 2013    Temat postu:

Miałem podobny problem w blenderze z IGS... niby eksportowało a nic nie wyszło Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:20, 03 Paź 2013    Temat postu:

Musisz poczytać o pluginach do 3DS MAx. U mnie w 3D Crafter/Canvas wszystko działa jak należy. Odsyłam do tutorialu na mojej stronce jak eksportujemy pliki .igs do Train Simulator. Co prawda tam pokazuję to na utilities 2013, ale tylko layout się zmienił, poza tym jest dokładnie tak samo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin