Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

edycja bin i lua

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Q_Hunter_Q
Użytkownik



Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:01, 02 Sty 2014    Temat postu: edycja bin i lua

Witam,

Poszukuję tutoriali jak edytować pliki bin i lua w zakresie poprawiania błędów pojazdów. Ewentualnie jeśli ktoś ma namiary na zrobione już gotowce - też nie pogardzę Wink

W tej chwili poszukuję poprawki do:
- Strathclyde Class 101 DMU Add-On (nie można zgasić silnika)
- Class 03 z Doncaster Works (po zgaszeniu silnika ciągle wylatują spaliny)

Na [link widoczny dla zalogowanych] znalazłem poprawki do
- Class 77 - wskazania prędkości i ustawienia kamer
- Class 76 - ustawienia kamer

Sam poprawiłem ustawienia kamer (bo to akurat jest proste) dla
- Class 156
- Class 08 z Woodhead line
gdyż na mojej karcie graficznej obcinało brzegi tekstur przy rozglądaniu się po kabinie (ale podobno nie na każdym sprzęcie się tak dzieje)

Z góry dzięki za porady
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Q_Hunter_Q
Użytkownik



Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:18, 04 Sty 2014    Temat postu:

No cóż, z bólem ale jakoś dałem radę Wink
Okazuje się, że cudowni twórcy nie dość, że wypuszczają wadliwy produkt, to jeszcze zaczęli utrudniać jego poprawianie Sad
Z tego co wyczytałem na zagranicznych forach pliki lua zostają wyparte ich przekompilowanymi wersjami z rozszerzeniem out Evil or Very Mad
Do tego w niektórych przypadkach zostawiają rozbieżne wersje tych plików pomiędzy przekompilowaną i tekstową.
Doprowadziło mnie to do wściekłości bo jak udało mi się pozbyć dymu w lokomotywie klasy 03 (z Doncaster works) to przestało działać światło.
Na szczęście bazując na skryptach z lokomotyw klasy 150 i 156 dałem radę to przywrócić.
Generalnie więc żenada - choć nie ukrywam, że ten symulator mnie wciąż kręci Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:39, 04 Sty 2014    Temat postu:

To najlepszy symulator kolei jaki jest obecnie na rynku. Są programy, dzięki którym wiele plików można samemu edytować (nazwijmy to "poprawiać"). Jednym z takich bardzo przydatnych programów jest RW Tools. Najpierw może spróbuj czegoś takiego, a potem zacznij marudzić Wink Poza tym może warto spróbować zrobić coś swojego? Train Simulator ma naprawdę bardzo wiele możliwości, trzeba mu po prostu zaufać i wypróbować różne funkcje. Poczytaj sobie trochę tutoriali w Sieci, choćby na mojej stronie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Q_Hunter_Q
Użytkownik



Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:48, 04 Sty 2014    Temat postu:

Wiem, że to najlepszy symulator, ale nie jest idealny. Jak napisałem powyżej wciąż mnie on kręci a więc się nim bawię.
Co do RW Tools to wiem, że jest przydatne bo go używam.
Co do Twoich tutoriali - nic im nie ujmując - nie wnoszą nic w temacie jaki zgłębiałem czyli funkcji lua w railworks.
Nie rozumiem Twojego stwierdzenia "popróbuj a potem zacznij marudzić".
Przecież właśnie próbuję i nawet odnoszę sukcesy.
A co do marudzenia to mam prawo za kasę, którą zainwestowałem w ten symulator (płacę więc wymagam).
A złości mnie, że twórcy nie dość, że nie spieszą się z poprawianiem drobnych ale wkurzających detali (bo przecież to tylko kilka linijek skryptu lua bądź kodu xml) to jeszcze to utrudniają tworząc pliki out i ap.
To tyle w temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:41, 04 Sty 2014    Temat postu:

Pliki .ap wystarczy wypakować WRarem i po kłopocie. Co do plików .out to fakt, utrudniają tym robotę.

Lecz wystarczy np. zobaczyć czeską Skodę lub francuskie loki, by zobaczyć jaki potencjał ma ta gra. W sumie nawet do niedawna darmowa vR BR103 też pokazuje potencjał silnika i to, że możemy zaprogramować w sumie wszystko Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:29, 05 Sty 2014    Temat postu:

Ok. Spoko Q_Hunter_Q. Tutoriale pisałem dawno, a obecnie wolę tworzyć nowe dodatki niż zajmować się czymś, czego i tak jest dużo w Sieci. W każdym razie, i tak zachęcam do zaglądania na moją stronę Smile Kolejne dwa pakiety obiektów się szykują Smile A Tobie powodzenia w rozkminaniu plików Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin