Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak używać hamulców train/loko/dynamic proszę o rady

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tal-Rash
Nowy forumowicz



Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pobiedziska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:53, 05 Cze 2014    Temat postu: Jak używać hamulców train/loko/dynamic proszę o rady

Witajcie.
W pociągu mam dostępne trzy rodzaje.
Hamulec pociągu, hamulec lokomotywy oraz hamulec dynamiczny.
W jakich sytuacjach którego używać oraz jak one działają?
Testuje i nie widzę różnicy w pierwszych dwóch a ostatni jest jakiś dziwny zaskakuje z ogromnym opóźnieniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
detlaw2
Użytkownik



Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:40, 05 Cze 2014    Temat postu:

Więc:
-Hamulec lokomotywy jak sama nazwa wskazuje służy do hamowania podczas jazdy bez składu.
-Hamulec dynamiczny stosuje sie w czasie jazdy do zmniejszania prędkości zasadniczo z tego powodu iż pozwala hamowac bez uzycia klocków i tarcz hamulcowych.Zamiast tego silnik elektryczny zaczyna działac jak prądnica hamując.Przydatne do wychamowywania składu na pochyłosciach lub w miejscach gdzie zaczyna się ograniczenie predkości.
-hamulec pociagowy jak sama nazwa wskazuje słuzy do hamowania podczas jazdy ze składem.Uruchamia on hamowanie w całym układzie (lokomotywa + wagony) w przeciwieństwie do hamulca lokomotywy.
To chyba najprostszy sposób wyjasnienia tego
[link widoczny dla zalogowanych] odsyłam do informacji na stronie Wink


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez detlaw2 dnia Czw 18:45, 05 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skinnyraf
Starszy użytkownik



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:48, 05 Cze 2014    Temat postu:

Ważna rada: z wyjątkiem niektórych zespołów trakcyjnych (takich pociągów "podmiejskich"), hamulce w większości lokomotyw działają z solidną bezwładnością. Dlatego powinno się hamować wcześnie i łagodnie, żeby uniknąć "przestrzelenia", bo wtedy łatwo stanąć np. 20 metrów przed peronem.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tal-Rash
Nowy forumowicz



Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pobiedziska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:01, 05 Cze 2014    Temat postu:

Dziękuję. Jutro protestuję działanie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tal-Rash dnia Pią 9:00, 06 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin