Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Train Simulator 2014 - 2 pytania
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:35, 03 Gru 2013    Temat postu:

Po wpisaniu klucza, robisz restart Steam. Odpalasz, dajesz weryfikacje instalacji i powinno dociągnąć brakujące/nowe pliki tj trasy i content.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Venzoo
Użytkownik



Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:53, 12 Gru 2013    Temat postu:

Wracając do problemu "syreny" w Class 395 to jest to brytyjski "Driver's Viligance Device" niezależny od AWS. Jeśli przez minute nie podejmujesz żadnych działań pojawia się głośne piszczenie i należy zresetować czuwak "Enterem" na klawiaturze numerycznej.
AWS resetujesz przyciskiem "Q" i pełni on odmienną rolę bo jest związany z sygnałami, jak zbliżasz się do sygnału i dźwięki jest czysty i nic się nie wyświetla to znaczy że wszystko jest dobrze i masz zielone, jak dźwięk jest głośny i wyświetla się żółto czarna rozeta (w przypadku 395 świetlna biało-czarna) to znaczy że jest żółte światło lub zmiana prędkości, musisz zresetować wtedy "Q". Przykładowo na "Londyn-Faversham" przed tunelem Strood od strony Londynu jest znak informujący o zmianie prędkości na 15 mph po wyjeździe z tunelu, gdyby nie AWS istniałoby ryzyko jego przeoczenia, ponieważ skład porusza się z dużą prędkością. System TVM430 widzę że ogarniasz, ogólnie w kwestii systemów bezpieczeństwa w Railworks jest sporo uproszczeń, w zasadzie skomplikowane są jedynie niemieckie systemy jak PZB, LZB na niemieckich trasach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin