Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tworzenie budynkow ;>
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KZK/GOP
Nowy forumowicz



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:26, 02 Kwi 2013    Temat postu: Tworzenie budynkow ;>

Witam,

mam problem a może to nie problem Very Happy

tworze mapę już od dłuższego czasu i tak sobie myślę, przyszedł czas na otoczenie ;> i tu się pojawia mój problem :> mam budynek odpalony w blenderze i jest okey ale jakim formatem go zapisać ? :> thx z góry za odpowiedz, bo od niedawana zacząłem przygodę z railworks bo na samym początku gra nie przekonała mnie do siebie,


nie wiem czy mogę blenderem wyeksportować do .ac a później wyeksportować model ?



pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KZK/GOP dnia Wto 15:42, 02 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:01, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Zapisujesz w formacie .igs a potem musisz go wyeksportować do gry. Zajrzyj sobie na moja stronę (link poniżej) gdzie znajdziesz m.in. Tutoriale dotyczące eksportowania plików do gry.. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KZK/GOP
Nowy forumowicz



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:05, 02 Kwi 2013    Temat postu:

pawerybs napisał:
Zapisujesz w formacie .igs a potem musisz go wyeksportować do gry. Zajrzyj sobie na moja stronę (link poniżej) gdzie znajdziesz m.in. Tutoriale dotyczące eksportowania plików do gry.. Smile


yhym, czyli plugin do blendera, dzięki wielkie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:41, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Źle się wyraziłem. Eksportujesz w formacie .igs z każdego programu 3d a potem...patrz tutorial Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KZK/GOP
Nowy forumowicz



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:47, 02 Kwi 2013    Temat postu:

pawerybs napisał:
Źle się wyraziłem. Eksportujesz w formacie .igs z każdego programu 3d a potem...patrz tutorial Smile


spoko, dałem rade Wink

dzięki za pomoc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:03, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Proszę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KZK/GOP
Nowy forumowicz



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:14, 02 Kwi 2013    Temat postu:

pawerybs napisał:
Proszę Smile


ale w przypadku OMSI było to o wiele łatwiejsze niż tu :>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:20, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Mówisz o symulatorze autobusu w Berlinie? Nie wiem, jakoś nie przypadł mi do gustu... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KZK/GOP
Nowy forumowicz



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:26, 02 Kwi 2013    Temat postu:

pawerybs napisał:
Mówisz o symulatorze autobusu w Berlinie? Nie wiem, jakoś nie przypadł mi do gustu... Smile


tak mowie właśnie o tym Razz

a co do tematu pojawił się kolejny problem :> chodzi o program "to ac" wyskakuje mi cały czas error ;>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:36, 02 Kwi 2013    Temat postu:

masz na myśli "to ace"? a jaki problem? pokaż najlepiej screena

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KZK/GOP
Nowy forumowicz



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:37, 02 Kwi 2013    Temat postu:

pawerybs napisał:
masz na myśli "to ace"? a jaki problem? pokaż najlepiej screena

screen raczej nie potrzebny normalny komunikat "nie wysyłaj o błędach"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KZK/GOP
Nowy forumowicz



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:43, 02 Kwi 2013    Temat postu:

KZK/GOP napisał:
pawerybs napisał:
masz na myśli "to ace"? a jaki problem? pokaż najlepiej screena

screen raczej nie potrzebny normalny komunikat "nie wysyłaj o błędach"

no bo to co wypakuje mam dać do głównego folderu gry tak ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:55, 02 Kwi 2013    Temat postu:

KZK/GOP jak uda Ci się coś wyeksportować z blednera to napisz, jak to zrobiłes;) też bede próbowałWink

btw. witamy na forum!

ponadto: masz jakieś tutoriale do blendera? korzystałeś z google sketchup?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KZK/GOP
Nowy forumowicz



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:07, 02 Kwi 2013    Temat postu:

xrayPL napisał:
KZK/GOP jak uda Ci się coś wyeksportować z blednera to napisz, jak to zrobiłes;) też bede próbowałWink

btw. witamy na forum!

ponadto: masz jakieś tutoriale do blendera? korzystałeś z google sketchup?


nie mam tutrioalu, tak korzystam z google sketchup i wyeksportowałem obiekty z blendera do formatu .igs tylko mam problem z teksturami żeby je dać do formatu "AC"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:08, 02 Kwi 2013    Temat postu:

"To Ace" to program konwertujący tekstury obiektów do formatu .ace. Pliki .ace muszą się znaleźć w katalogu "textures". Dokładniejszą instrukcję znajdziesz w pliku "Eskport_obiektu_do_RailWorks.pdf" na mojej stronie: [link widoczny dla zalogowanych]

Tam pokazuję jak zrobić obiekt w 3D Canvas, ale kroki w utilities.exe i "To ACE" są takie same przy wszystkich programach 3D. Tam jest wszystko napisane Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Wto 20:09, 02 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin