Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wykolejanie się składu bez przyczyny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daru78
Nowy forumowicz



Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:36, 17 Maj 2014    Temat postu: Wykolejanie się składu bez przyczyny

Witam na trasie Northest Corridor w scenariuszu Acela Express po przejechaniu zaledwie kilku mil wykoleja mi się na prostej skład, jako przyczynę podane jest, że SI. Dodam , że prędkość zachowana jest poniżej ograniczenia i po drodze wszystkie znaki zezwalają na dalszą jazdę. Czy ktoś zna ten problem albo wie gdzie może być przyczyna?
Proszę o pomoc!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Venzoo
Użytkownik



Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:18, 17 Maj 2014    Temat postu:

Jeśli jest to scenariusz pobrany z warsztatu to być może autor nie przetestował go zbyt dobrze i występuje błąd, sam już pobrałem kilka scenariuszy w których niestety były błędy.
Jeśli scenariusz standardowy z gry to tutaj jedyną przyczyną wydaje się niedostosowanie prędkości, na Northeast Corridor obowiązują nie tylko ograniczenia podawane na interfejsie ale także te o których informuje sygnalizacja. Poza tym system sygnalizacji jest na tej trasie dość złożony i być może patrzysz na niewłaściwy semafor, albo źle odczytujesz sygnały.
Ewentualnie może być przyczyna taka, że rzeczywiście coś się w plikach pochrzaniło to wtedy daj na Steam weryfikację plików i wyczyść cache.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daru78
Nowy forumowicz



Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:03, 18 Maj 2014    Temat postu:

Dzięki wielkie za odpowiedź a może sygnalizacja jest nieco inna rzeczywiście, co np oznaczają dwa skrajne zielone w pionie do tego migające? Nie ma w manualu opisów sygnalizacji do tej trasy.
Będę wdzięczny za opis chociaż tych podstawowych sygnałów, jeżeli znasz.
Przy wylocie z peronu semafor świeci tak: na górze dwa czerwone w poziomie, na dole dwa zielone w pionie. Jak mam na to reagować? Jak jadę nic się nie dzieje potem po drodze trafiam na kolejne semafory które wskazują zielone w pionie ale migające, następnie znów ta sama sygnalizacja co przy wyjeździe z peronu i po jej przekroczeniu też nic, dopiero za jakiś czas BUM! i wykolejony zawsze w innym miejscu jednak na tym samym odcinku. Być może mam przed sobą pociąg "widmo" na który wpadam, bo wiem że jeżdżą mi po trasach takie pociągi lub same podwozia (coś mam z grą porąbane) ale to mi nie przeszkadza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daru78 dnia Nie 8:33, 18 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio1507
Użytkownik



Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:52, 18 Maj 2014    Temat postu:

Co do sygnalizacji to powinien być w manuals/en plik nazwie "Northeast Corridor Signal Guide.pdf", tam jest wszystko wyjaśnione.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafi_gryf
Starszy użytkownik



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:47, 18 Maj 2014    Temat postu:

Potwierdzam, w folderze z manualami jest plik o nazwie Northeast Corridor Signal Guide, tam jest wszystko wyjaśnione Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:51, 19 Maj 2014    Temat postu:

Jak na moje oko nie są "sklejone" gdzieś tory w edytorze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marecki_mk
Nowy forumowicz



Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:51, 23 Cze 2014    Temat postu:

Chyba nie do końca tak jest...

U mnie problem dotyczy jednego scenariusza Taurus na trasie Hamburg-Hannover oraz ICE na trasie Cologne-Dusseldorf. Za każdym razem dokładnie w tym samym miejscu, na pustym szlaku następuje wykolejenie. Inne składy nie spotyka tak przykra niespodzianka w tych miejscach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin