Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

z MSTS do RW

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vidget.PL
Użytkownik



Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Murowana Goślina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:13, 20 Lip 2018    Temat postu: z MSTS do RW

witam!
temat ten był pewnie poruszany ale znaleźć nie mogłem więc się pytam:
czy jest jakiś sposób by lokę/wagon z MSTS ''wrzucić'' do RW tak aby wszystko działało? widziałem parę filmików na youtube jak ludzie jeździli lokami z MSTS więc to jest raczej możliwe!


pozdrawiam i dziękuję z góry
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
detlaw2
Użytkownik



Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:57, 20 Lip 2018    Temat postu: Re: z MSTS do RW

Vidget.PL napisał:
witam!
temat ten był pewnie poruszany ale znaleźć nie mogłem więc się pytam:
czy jest jakiś sposób by lokę/wagon z MSTS ''wrzucić'' do RW tak aby wszystko działało? widziałem parę filmików na youtube jak ludzie jeździli lokami z MSTS więc to jest raczej możliwe!


pozdrawiam i dziękuję z góry
Smile


Trzeba skonwertować wszystko odpowiednio, dorobić kabinę 3d a potem stworzyć skrypty,żeby wszystko działało. To dość sporo pracy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vidget.PL
Użytkownik



Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Murowana Goślina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:55, 20 Lip 2018    Temat postu:

… pomyśleć że chciałem przekonwertować shinkansena E2 z msts… nie było tematu...…… xDDD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
detlaw2
Użytkownik



Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:03, 20 Lip 2018    Temat postu:

Vidget.PL napisał:
… pomyśleć że chciałem przekonwertować shinkansena E2 z msts… nie było tematu...…… xDDD


Oj tam, oj tam. Wszystkiego można się nauczyć Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vidget.PL
Użytkownik



Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Murowana Goślina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:06, 20 Lip 2018    Temat postu:

no tak! może i umiem edytować moc lokomotywy itd. ale nie żeby tworzyć skrypty [mózg nie wyrabia] ale dzięki za odpowiedź i przy okazji - istnieje jakiś specjalny program do przekonwertowania modelu i tekstur loki z msts?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:08, 20 Lip 2018    Temat postu:

Vidget.PL napisał:
no tak! może i umiem edytować moc lokomotywy itd. ale nie żeby tworzyć skrypty [mózg nie wyrabia] ale dzięki za odpowiedź i przy okazji - istnieje jakiś specjalny program do przekonwertowania modelu i tekstur loki z msts?


Na napisanie podstawowych skryptów bez szczególnych funkcji (jakieś 80% wszystkich lokomotyw do gry) nie trzeba mieć specjalnej wiedzy. Gorzej jak chcesz zrobić model PRO. Wtedy zaczynają się problemy i kombinowanie.
Kiedyś istniał zestaw programów do konwersji msts=>ts. Niestety nie wiem jak się one nazywały oraz czy są jeszcze dostępne. Co do konwersji tekstur to zwykle był to RWTools + program do dekodowania. Zwykle tekstury były zakodowane i nieużyteczne. Trzeba było pisać do autora o dekoder albo o tekstury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vidget.PL
Użytkownik



Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Murowana Goślina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:57, 20 Lip 2018    Temat postu:

dzięki za info! jak będę się nudził to mam co robić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin