Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EU07-301
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Tabor
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:26, 04 Lis 2017    Temat postu:

Zakończyłem główne prace nad wózkiem. Pozostanie trochę wygładzić krawędzie. Pozostały jeszcze drobne detale do dorobienia, ale to już zrobię w międzyczasie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Dodałem tez detale, zapisane w normal mapie, odnośnie żaluzji bocznych oraz obramowania okien.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:03, 04 Lis 2017    Temat postu:

Orientacyjnie kiedy dostanę baze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:25, 04 Lis 2017    Temat postu:

Myślę, że na dniach. Zrobię jeszcze małe poprawki, zrzucę Ci mapę UV i zobaczysz, czy dasz radę się połapać. Przygotuję też specjalną, pokolorowaną wersję, aby można było się zorientować co gdzie jest Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu K
Zasłużony użytkownik



Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:48, 04 Lis 2017    Temat postu:

robwor napisał:
Zakończyłem główne prace nad wózkiem. Pozostanie trochę wygładzić krawędzie. Pozostały jeszcze drobne detale do dorobienia, ale to już zrobię w międzyczasie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Dodałem tez detale, zapisane w normal mapie, odnośnie żaluzji bocznych oraz obramowania okien.

[link widoczny dla zalogowanych]

Model wózka niesamowicie wygląda Surprised
Skąd masz tak dokładne plany wózka?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:57, 04 Lis 2017    Temat postu:

Cytat:
Skąd masz tak dokładne plany wózka?

Np. z "Chomika", z for internetowych. Oczywiście pewne detale wymagają jeszcze dopracowania, ale myślę, że jak na betę to i tak nieźle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:59, 04 Lis 2017    Temat postu:

robwor napisał:
Myślę, że na dniach. Zrobię jeszcze małe poprawki, zrzucę Ci mapę UV i zobaczysz, czy dasz radę się połapać. Przygotuję też specjalną, pokolorowaną wersję, aby można było się zorientować co gdzie jest Smile
A jeśli chodzi o wypukłości to ty je poten zrobisz bo ja tego nie ogarniam. Wiesz te detale bump map czy jakoś tak o ile dobrze pamiętam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:33, 04 Lis 2017    Temat postu:

Detali nie musisz ruszać, bo będą pod teksturą jaką zrobisz. Po prostu będą się "odznaczać".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:55, 04 Lis 2017    Temat postu:

robwor napisał:
Detali nie musisz ruszać, bo będą pod teksturą jaką zrobisz. Po prostu będą się "odznaczać".
Chodzi mi jeśli napisy oznakowanie dorobie by na textuże była wypukłość. Np zrobię EP07-330 po modernizacji i nadaniu klasycznych barw. Oznakowanie lokomotywy jest zrobione z metalu. A jeśli cby hodzi o lampy lokomotywy zrób by było kilka wariantów lamp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:09, 05 Lis 2017    Temat postu:

Jak będziesz potrzebował jakiś wypukły detal w wybranym miejscu to Ci go zrobię. Co za problem! W Gimpie rysujesz np. czarny prostokąt i w filtrach wybierasz odwzorowanie->normal map i masz detal! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:38, 05 Lis 2017    Temat postu:

Dzięki. Więc czekam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:13, 16 Lis 2017    Temat postu:

Skończyłem mapować pudło. Teraz wziąłem się za kabinę w widoku zewnętrznym. Na pierwszy ogień poszedł pulpit sterowniczy Smile

Pudło: [link widoczny dla zalogowanych]
Pulpit: [link widoczny dla zalogowanych]

Jak skończę mapować kabinę., to zrobię w GIMP-ie bazy do tworzenia repaintów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez robwor dnia Czw 11:14, 16 Lis 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:37, 16 Lis 2017    Temat postu:

Całkiem spoko lecz ten dach mnie troszkę razi w oczy ale tak pozatym jest git.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vidget.PL
Użytkownik



Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 100
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Murowana Goślina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:54, 05 Gru 2017    Temat postu:

prace idą powoli? ktoś musi pogonić Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robwor
Użytkownik



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:20, 06 Gru 2017    Temat postu:

Raport z produkcji! Smile

1. Poprawiłem wygląd dachu. W Gimpie "zdjąłem" profil boczny oraz przedni dachu, bo faktycznie "kłuł" w oczy. Jest teraz mniej kanciasty.

[link widoczny dla zalogowanych]

2. Tworzę właściwą bazę do tworzenia repaintów.

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli nasz forumowy "Quality Manager", czyli Szymonbinek Very Happy zaakceptuje wygląd dachu, to ruszam dalej z pracami. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonbiniek2002
Starszy użytkownik



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 326
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze/Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:53, 07 Gru 2017    Temat postu:

A taka propozycja. Dorób klime której texture się będzie wymazywać by zrobić potem np EP07-330.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Tabor Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następny
Strona 10 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin