Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SA132

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Tabor
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŚląskieKoleje
Nowy forumowicz



Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Śro 17:48, 16 Paź 2013    Temat postu: SA132

Witam,


Jako iż ogarniam w "miarę" modelowanie 3d, postanowiłem zająć się
składem SA132,

na początek mam do Was dwa pytania-

1. Czy mogę całą "obudowę" modelu zrobić tak jak to teraz robię w sketchupie wyekspotrować ją do 3ds a w max zająć się animacjami itp. ?

2. Czy w razie problemów mogę liczyć na Waszą pomoc? ; ))


tutaj efekty pracy:

images.tinypic.pl/i/00458/6g1np7kgjph1_t.jpg


images.tinypic.pl/i/00458/tw9rriujmcxy_t.jpg


sorry, że takie małe ale niestety na forum nie mogę wstawiać jeszcze linków.

i wiem, że nie ma się czym jarać ale to efekt po 10 min pracy ; P


pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ŚląskieKoleje dnia Śro 17:50, 16 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:02, 16 Paź 2013    Temat postu:

1. Z tego co wiem i widziałem na Engine-Driver to tak. Sketch-up, eksport do 3DS i potem już szlify itd.

2. Wspólnymi siłami myślę, że damy radę Smile

PS. Witaj Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:33, 16 Paź 2013    Temat postu:

No witam serdeczeni!

Jak na 10 min pracy to efekt super;)

mam sketchup sciagnalem jakies pluginsy i moge eksportować do 3ds max (chyba, że były razem z nim). Na pewno wersja profesjonalna może eksportować (zawiera pluginy), ale jest płatna. Ja w sumie nie używam sketchupa do niczego, ale probowałem wszystkiego zanim zacząłem 3d Crafterem się bawić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŚląskieKoleje
Nowy forumowicz



Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 22:53, 19 Paź 2013    Temat postu:

11

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŚląskieKoleje
Nowy forumowicz



Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 22:54, 19 Paź 2013    Temat postu:

22

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŚląskieKoleje
Nowy forumowicz



Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 22:55, 19 Paź 2013    Temat postu:

ok, jeśli mi pomożecie to się bardzo ciesze nie zaczynam nowego tematu ponieważ nie chce zaśmiecać forum,


odłożę jednostkę SA. na bok ponieważ mam na dysku konstala 102n.


jako ze jak już wspominałem nie ogarniam kompletnie wstawiania obiektu do gry zanim przystąpię do kończenia modelu SA chce na szybko się tego nauczyć a do tego potrzebuje waszej pomocy.

o to pudło konstala

[link widoczny dla zalogowanych]

i czy da rade go wstawić jako po prostu wagon na torach, po prostu tak jakby był to pojazd statystyczny.

niestety nie znalazłem poradnika jak tego dokonać wiec liczę na Wasza pomoc


przepraszam za te odp. wyżej lecz chciałem ominąć zabezpieczenie na forum. : )

tutaj lepiej widać


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ŚląskieKoleje dnia Nie 14:40, 20 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:33, 20 Paź 2013    Temat postu:

ŚląskieKoleje napisał:
ok, jeśli mi pomożecie to się bardzo ciesze nie zaczynam nowego tematu ponieważ nie chce zaśmiecać forum,


odłożę jednostkę SA. na bok ponieważ mam na dysku konstala 102n.


jako ze jak już wspominałem nie ogarniam kompletnie wstawiania obiektu do gry zanim przystąpię do kończenia modelu SA chce na szybko się tego nauczyć a do tego potrzebuje waszej pomocy.

o to pudło konstala

[link widoczny dla zalogowanych]

i czy da rade go wstawić jako po prostu wagon na torach, po prostu tak jakby był to pojazd statystyczny.

niestety nie znalazłem poradnika jak tego dokonać wiec liczę na Wasza pomoc


przepraszam za te odp. wyżej lecz chciałem ominąć zabezpieczenie na forum. : )

tutaj lepiej widać


Radzę zajrzeć tu:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŚląskieKoleje
Nowy forumowicz



Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 20:28, 20 Paź 2013    Temat postu:

headder napisał:
ŚląskieKoleje napisał:
ok, jeśli mi pomożecie to się bardzo ciesze nie zaczynam nowego tematu ponieważ nie chce zaśmiecać forum,


odłożę jednostkę SA. na bok ponieważ mam na dysku konstala 102n.


jako ze jak już wspominałem nie ogarniam kompletnie wstawiania obiektu do gry zanim przystąpię do kończenia modelu SA chce na szybko się tego nauczyć a do tego potrzebuje waszej pomocy.

o to pudło konstala

[link widoczny dla zalogowanych]

i czy da rade go wstawić jako po prostu wagon na torach, po prostu tak jakby był to pojazd statystyczny.

niestety nie znalazłem poradnika jak tego dokonać wiec liczę na Wasza pomoc


przepraszam za te odp. wyżej lecz chciałem ominąć zabezpieczenie na forum. : )

tutaj lepiej widać


Radzę zajrzeć tu:
[link widoczny dla zalogowanych]



dzięki wielkie,

uporałem się z tym już, teraz pojawia się problem z pluginami do 3ds max
po wrzuceniu ich do folderu i tak nie mogę eksportować do RW. w ogóle jakby max nie widział tych pluginów.
co do 3d craftera nie mam i nie miałem styczności z tym programem a bez płatnej wersji i tak nie wyeksportuje. a 60 $ " około" to w przeliczeniu "około" 200 zł tyle nie dam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:16, 21 Paź 2013    Temat postu:

miałem ten sam problem z blenderem... niby coś exportował do pliku tekstowego, ale nic z tego nie wychodziło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŚląskieKoleje
Nowy forumowicz



Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 11:15, 21 Paź 2013    Temat postu:

xrayPL napisał:
miałem ten sam problem z blenderem... niby coś exportował do pliku tekstowego, ale nic z tego nie wychodziło


poradziłeś sobie?

jeśli tak to proszę o nakierowanie ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:18, 21 Paź 2013    Temat postu:

no właśnie nie. dogadałem się z kolegą, który mi eksportuje modele w 3d crafterze, a ja je robię w darmowym Smile symbioza taka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŚląskieKoleje
Nowy forumowicz



Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 11:49, 21 Paź 2013    Temat postu:

cóż, więc chyba będzie trzeba zakupić craftera.. kompletny bezsens :-/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:48, 21 Paź 2013    Temat postu:

w sumie jak opanowałem podstawy, to całkiem nieźle to wychodzi. Chociaż na Twoim miejscu pomęczyłbym się jeszcze trochę. Poszukaj na forum były na ten temat tematy. Na pewno znajdziesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Tabor Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin