Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

London to Brighton

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Trasy i Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
u99artur
Użytkownik



Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:37, 24 Lip 2015    Temat postu: London to Brighton

Wczoraj nabyłem w promocji tę trasę i faktycznie jest bardzo przyjemna. Class 377 steruje się nadzwyczaj łatwo - zaszokowała mnie droga hamowania kiedy jechałem składem długości całego peronu... z 90mph zacząłem hamować na 0,7 mili przed stacją i potem musiałem się dotaczać Wink spokojnie można zacząć 0,5 mili a w peron ładować się z prędkością >40mph a i tak bez uszczerbku komfortu pasażerów można się wyrobić Wink

no ale trasa ma jeden ogromny minus Sad tylko jeden skład Sad(( wielka szkoda. Zanim ją kupiłem to wiele scenariuszy widziałem, że ją ma, ale przeoczyłem jedną rzecz, chyba wszystkie mają do tego wymaganie South London Network, a tego nie mam Sad

Czy ktoś zna fajne scenariusze z warsztatu dla tej trasy wykorzystujące ewentualnie East Coast Mainline, London Faversham...?

Aha, jeszcze jedna rzecz - wiele scenariuszy pisze, że potrzebuje DLC "classic european assets"... takiego czegoś nie ma, jest to [link widoczny dla zalogowanych] - czy to o to chodzi? jak tak to znów trzeba czekać na promocje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skinnyraf
Starszy użytkownik



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:10, 24 Lip 2015    Temat postu:

Classic European/American Assets są dołączane do wielu starych tras. Jeżeli masz East Coast Mainline Newcastle-York, to masz Classic European Assets. Inne trasy, które to mają to GWML, Ruhr-Sieg, chyba też Bristol-Exeter. Amerykańskie ma na pewno Cajon Pass, chyba też Horseshoe Curve, ale nie dam głowy.

Classic Eu/US Assets zawierają sporo taboru - uproszczonych modeli, ale nadają się świetnie na pociągi AI.

Propozycje scenariuszy (czy widać z tego, że lubię London-Brighton? Twisted Evil ) :

Zawsze dobre Back to Depot od Rock Rail Videos, świetne na koniec dnia:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i bonusowo na London-Faversham: [link widoczny dla zalogowanych]

Dover Diversion, dwie części, wymagają L2B, L2F, Classic European. Pierwsza część jest na L2B, druga na L2F:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gilingham-Victoria (wymaga Class 465 i European Assets):
[link widoczny dla zalogowanych]

Różności, niektóre wymagają European Assets, inne tylko L2B:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Special guest star, Trainspotting czyli stoisz na peronie i patrzysz jak pociągi przejeżdżają przez Three Bridges:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
u99artur
Użytkownik



Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:18, 24 Lip 2015    Temat postu:

Dzięki Smile

bardzo lubię scenariusze typu "return to depot", jakiś udało mi się takie ściągnąć (chyba nawet francuski do London-Peterborough) i bardzo przyjemny Smile

problem w tym, że mam east coast main line, ale London-Peterborough, a nie Newcastle-york Sad

Ale skoro ma to Ruhr-Sieg to chyba muszę kupić jeszcze pudełkowy TS 2012 Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez u99artur dnia Pią 10:20, 24 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skinnyraf
Starszy użytkownik



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:34, 24 Lip 2015    Temat postu:

TS2012 i wszystkie trasy w nim zawarte mają dołączone Classic Assets - więc wystarczy że masz jedną z nich. Jeśli nie, to pudełkowe TS2012 is a must Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
u99artur
Użytkownik



Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:36, 24 Lip 2015    Temat postu:

No to muszę jeszcze kupić pudełkowe TS2012 Wink

Wlazłem w te scenariusze, które podałeś Smile tam jak się kliknie autora to wtedy można coś wybrać, bo jakoś nie umiem wyszukiwać... jak zaznaczę w ogólnym warsztacie "scenario" i daną trasę to i tak wychodzi milion scenariuszy to czegoś innego Wink

dzięki, na razie trochę mam, a za chwilę syn wraca z obozu i będzie pewnie jechał do dziadków to mi laptop zniknie z domu i koniec jeżdżenia na jakiś czas Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skinnyraf
Starszy użytkownik



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:08, 24 Lip 2015    Temat postu:

Bo wyszukiwanie w Warsztacie jest tragiczne. Klikając na dane DLC wyszukujesz scenariusze wymagające tego DLC i dowolnych innych...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
u99artur
Użytkownik



Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:24, 24 Lip 2015    Temat postu:

skinnyraf napisał:
Bo wyszukiwanie w Warsztacie jest tragiczne. Klikając na dane DLC wyszukujesz scenariusze wymagające tego DLC i dowolnych innych...


a no właśnie Smile myślałem, że to ja nie umiem wyszukiwać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mat
Użytkownik



Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:03, 24 Lip 2015    Temat postu:

Tak szybko hamuje bo DTG jak zwykle skopało fizykę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skinnyraf
Starszy użytkownik



Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:22, 27 Lip 2015    Temat postu:

Mat napisał:
Tak szybko hamuje bo DTG jak zwykle skopało fizykę.


Nie żebym bronił DTG, bo swoje mają za uszami, ale czy rzeczywiście 377 ma skopaną fizykę? Zachowuje się spójnie z innymi zespołami Electrostar i podobnie do Networkerów. Spróbowałem zagóglać ale żadnych narzekań nie znalazłem.

Zatrzymanie z 70 mph (112 km/h) na odcinku 1/2 mili (800 metrów) wydaje się realistyczne - w końcu 377 to typowy podmiejski EZT, zaprojektowany do częstych przystanków.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skinnyraf dnia Pon 10:22, 27 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweuek
Użytkownik



Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:56, 28 Lip 2015    Temat postu:

Zgadzam się z kolegą powyżej akurat class 377 ma niezłą fizykę. Pod tym względem Class 450 z Portsmouth Direct Line i Class 350 z Trent Valley są skopane. Widać to na filmie od 12:10.

Kod:
https://youtu.be/c-rF7p_5_4A


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez paweuek dnia Wto 7:56, 28 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mat
Użytkownik



Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:56, 05 Sie 2015    Temat postu:

Paweuek jak już podlinkowałeś filmik mojego znajomego to zobacz wszystkie. Nie ma nawet dobrego dodatku do TSa, co jego filmiki potwierdzają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Trasy i Scenariusze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin