Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

OBIEKTY PAWERYBSA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 31, 32, 33  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Obiekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafael320
Nowy forumowicz



Dołączył: 04 Gru 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:26, 05 Sty 2013    Temat postu:

A te logo żabki to takie coś nie wyraźne. Mógłbyś dać ciut większą teksturę by lepiej wyglądało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:12, 05 Sty 2013    Temat postu:

nie narzekajcie aż tak:) zwykle tekstury są fotorealistyczne u pawerybsa. Chociaż żabka rzeczywiście się przymazała, ale to moze byc efekt silnika gry, przy pewnym koncie obrotu:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:55, 05 Sty 2013    Temat postu:

Tak, "Żabka" jest moim zdaniem wystarczająco duża Smile Tak to wygląda pod pewnym kątem w nocy... Poprawiam właśnie nocne tekstury. Będą bardziej żółtawe z mniej intensywnym światłem, bo te wyglądają jakby każdy miał w domu światła halogenowe Wink Poczytałem sobie na forach RailWorks i niestety to jest ogólny problem nocnych tekstur w grze (myślę, że to jakiś bug, który być może poprawi któraś aktualizacja gry...). Teraz już wiem, że muszę robić tekstury nocne ciemniejsze i z większym kontrastem. Przy większym kontraście widać wyraźniej wnętrza, np. firanki, zasłony, żaluzje itp.
A krytykować sobie można do woli! Krytyka jest ważna, bo służy tylko poprawie. No, chyba, że ktoś uprawia krytykanctwo Wink Niebawem pokażę Wam efekt zmian... P.S. A kolejny dom już prawie gotów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawerybs dnia Sob 18:55, 05 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:46, 05 Sty 2013    Temat postu:

No to cieszy mnie, że wszystko idzie w dobrym kierunku:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:24, 06 Sty 2013    Temat postu:

Wrzuciłem właśnie UPDATE mojego pakietu (bardzo przydatnego do budowy miast, ale nie tylko) z elementami miejskimi: płyty chodnikowe/place/trawniki i trochę reklam/neonów. Na prośbę kolegów z Niemiec poprawiłem Shaders i widoczność w grze (z 1000m na 2000m). Zapraszam (nazwa pliku: Pakiet_miejski_02)! [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:31, 06 Sty 2013    Temat postu:

dzięki:) korzystałem z tego:) galeria bałtycka dzięki temu przypomina centrum handlowe;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:44, 06 Sty 2013    Temat postu:

Smile to ściągnij sobie UPDATE, bo stare wersje są trochę ciemne, a przy nowych źródłach światła trzeba było doświetlać je z dołu. Teraz użyłem właściwych Shaders i wszystko wygląda znacznie lepiej i bardziej realistycznie. Poza tym.. uporałem się w końcu z nocnymi światełkami! Wyglądają teraz znacznie cieplej, a nie jak kiedyś - jak światła jarzeniówek Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:35, 07 Sty 2013    Temat postu:

już to zrobiłem:) trzeba usuwać to, co mam zainstalowane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:56, 07 Sty 2013    Temat postu:

Nie, nie trzeba. Program nadpisze nowymi wersjami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:06, 07 Sty 2013    Temat postu:

No właśnie coś długo instalował - dlatego pytam. Nie pokazał listy zainstalowanych, tylko powiedział, że coś takiego już jest po czym długo myślałSmile ale chyba poszłoSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:51, 07 Sty 2013    Temat postu:

Zawsze tak się dzieje przy instalowaniu nowych wersji starych dodatków Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:46, 10 Sty 2013    Temat postu:

Very Happy w jakimś miasteczku w Polsce, wieczorową porą.. Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:21, 11 Sty 2013    Temat postu:

nooo! to wygląda nieźle! poprawki są b. realistyczne:) jak fotka;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon_Rider
Nowy forumowicz



Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:12, 11 Sty 2013    Temat postu:

Faktycznie, to wygląda o wiele fajniej Smile Jestem pełen podziwu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:32, 11 Sty 2013    Temat postu:

Dzięki dzięki Smile dziś wieczorem będę miał w końcu czas na zrobienie jeszcze kolejnych domów do pakietu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Obiekty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 31, 32, 33  Następny
Strona 13 z 33

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin