| 
			
				|  | www.railworks.fora.pl Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 |  
 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| pawerybs Moderator/BetaTester
 
 
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 1319
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 23 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poznań
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 21:03, 20 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Może być powoli  byle by było   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  |  |  |  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Lxd2-352 Moderator/BetaTester
 
 
 Dołączył: 18 Lis 2012
 Posty: 129
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bytom
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 21:29, 20 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Na razie stworzyłem coś takiego: 
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Długi wysięgnik jest już wymodelowany, krótki jeszcze czeka na swą kolej
 
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| headder Moderator
 
 
 Dołączył: 20 Wrz 2012
 Posty: 772
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 29 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 15:03, 21 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Lxd2-352 napisał: |  	  | Na razie stworzyłem coś takiego: 
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Długi wysięgnik jest już wymodelowany, krótki jeszcze czeka na swą kolej
 
  | 
 
 Brawo!
   
 Jednak moje próby w porównaniu z Twoim modelem to jak Paint kontra Photoshop
   
 PS. Rozumiem, że pomocy z blueprintem gantry tool nie potrzebujesz? Bo mam taką radę, aby utworzyć blueprint tak jak to ma się z trakcją do np. Munich-Augsburg gdzie gantry tool działają tylko dla jednego lub dwóch torów. Dla trzech i więcej trzeba jest ustawiać już klasycznie, aczkolwiek można zrobić też osobny tool dla właśnie kombinacji 3 tory +.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| pawerybs Moderator/BetaTester
 
 
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 1319
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 23 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poznań
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 17:38, 21 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| @headder: gantry tool działa przy każdej ilości torów, ale tylko gdy będzie  przypisana do niego odpowiednia liczba różnych "gantries" to na np. 5 torach będzie się pojawiała bramka dla 5 torów itp. To można ustawić. @lxd - fajne słupy! Czekamy na więcej
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| headder Moderator
 
 
 Dołączył: 20 Wrz 2012
 Posty: 772
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 29 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 17:47, 21 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| @pawerybs 
 Ja wiem jak działa gantry
   
 Lecz wole mieć osobiście rozdzielone tak aby czasami przy trzech torach nie wstawiło mi bramki pod cztery tory. Takie rozwiązanie np. ma trakcja z WCML-N.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Lxd2-352 Moderator/BetaTester
 
 
 Dołączył: 18 Lis 2012
 Posty: 129
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bytom
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 19:37, 22 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Kolejne screeny słupów trakcyjnych. Skończone już 2 słupy
  z krótkim i długim wysięgiem. Lecz jest pewien problem. Od wczoraj nie włącza mi się edytor blueprintów tzn. pokazuje się ikonka na pasku zadań, lecz nie pokazuje się główne okno. Jak ktoś przypadkiem wie, jak rozwiązać ten problem, to bardzo proszę mi powiedzieć   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| pawerybs Moderator/BetaTester
 
 
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 1319
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 23 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poznań
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 19:42, 22 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Wyczyść katalog TEMP. To pomaga. Ładne słupy. Liczę na fachową opinię również co do moich assetsów   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| headder Moderator
 
 
 Dołączył: 20 Wrz 2012
 Posty: 772
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 29 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 19:58, 22 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Prawym na pasku zadań na polu Blueprinteditor i maksymalizuj/powiększ. Bynajmniej ja tak rozwiązałem u siebie   
 A modele ładne! Masz niesamowite zdolności, wyglądają one niesamowicie realistycznie
   
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez headder dnia Czw 19:59, 22 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| pawerybs Moderator/BetaTester
 
 
 Dołączył: 18 Wrz 2012
 Posty: 1319
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 23 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poznań
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 20:05, 22 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Powiększ/zmniejsz nie działa często. jedynym znanym mi rozwiązaniem jest, jak pisałem, wyrzucenie plików z katalogu TEMP do kosza. 
 Post został pochwalony 1 raz
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Lxd2-352 Moderator/BetaTester
 
 
 Dołączył: 18 Lis 2012
 Posty: 129
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bytom
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 20:10, 22 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Dzięki Ci bardzo pomogło!   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| headder Moderator
 
 
 Dołączył: 20 Wrz 2012
 Posty: 772
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 29 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 20:11, 22 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | pawerybs napisał: |  	  | Powiększ/zmniejsz nie działa często. jedynym znanym mi rozwiązaniem jest, jak pisałem, wyrzucenie plików z katalogu TEMP do kosza. | 
 
 No bo ja mam komputer Voodoo ;D
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| xrayPL Administrator
 
 
 Dołączył: 15 Wrz 2012
 Posty: 1244
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 13 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 23:29, 22 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| co to voodoo? ja znam tylko laleczki:) 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Lxd2-352 Moderator/BetaTester
 
 
 Dołączył: 18 Lis 2012
 Posty: 129
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bytom
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 22:24, 23 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| No i na razie wyszło coś takiego: 
 [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Dragon_Rider Nowy forumowicz
 
 
 Dołączył: 18 Lis 2012
 Posty: 34
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Gdynia
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 23:17, 23 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Tory cudeńko, tylko przydały by się jeszcze takie do pociągów. Brakuje mi właśnie takich podkłądów   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| headder Moderator
 
 
 Dołączył: 20 Wrz 2012
 Posty: 772
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 29 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 23:24, 23 Lis 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Wygląda to dobrze, ciekaw jestem jak będzie to wszystko gotowe wyglądać już w grze   
 
  	  | Dragon_Rider napisał: |  	  | Tory cudeńko, tylko przydały by się jeszcze takie do pociągów. Brakuje mi właśnie takich podkłądów  | 
 No wiesz... Tory 3D to bolączka Railworks'a, są strasznie zasobożerne przez co trzeba mieć potężny sprzęt, który by mógł udźwignąć normalną trasę na takich torach.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
 |