Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Blender to .igs Google Sketchup, poradnik.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KZK/GOP
Nowy forumowicz



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 5:24, 08 Kwi 2013    Temat postu:

xrayPL napisał:
no a gdzie tekstury i inne?

Tekstury to te pliki JPEG tylko musisz je później wyeksportować programem ToACE.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:38, 08 Kwi 2013    Temat postu:

I tu się nie zgodzę. Powinno się używać w RailWorks .bmp lub pliki .tga (jeśli mamy tekstury z kanałem Alfa). Zapewniam, że tak właśnie jest. Jpg nie są dobre jako tekstury do obiektów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:55, 08 Kwi 2013    Temat postu:

KZK/GOP napisał:
xrayPL napisał:
no a gdzie tekstury i inne?

tekstury to te pliki JPEG tylko musisz je później wyeksportować programem ToACE.


nie rozumiecie;)

mam tylko plik tekstowy i żadnych plików innych:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KZK/GOP
Nowy forumowicz



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:30, 08 Kwi 2013    Temat postu:

xrayPL napisał:
KZK/GOP napisał:
xrayPL napisał:
no a gdzie tekstury i inne?

tekstury to te pliki JPEG tylko musisz je później wyeksportować programem ToACE.


nie rozumiecie;)

mam tylko plik tekstowy i żadnych plików innych:)


a jak wyeksportowałeś do 3ds to nie miałeś ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:27, 08 Kwi 2013    Temat postu:

no nie. raz mi zwrociło błąd. drugi raz coś wiecej było w pliku ale nic innego.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xrayPL dnia Pon 19:27, 08 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KZK/GOP
Nowy forumowicz



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:10, 08 Kwi 2013    Temat postu:

xrayPL napisał:
no nie. raz mi zwrociło błąd. drugi raz coś wiecej było w pliku ale nic innego.

no to źle eksportujesz keczupem, tak ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:40, 08 Kwi 2013    Temat postu:

nie wiem;) przejrzę to wszystko od początku za parę dni i dokładnie napiszę co robięWink ale do blendera importowałem pliki "keczupowe" ściagnięte z neta i dobra bryła z dobrymi teksturami się pojawiała w nim. Domyślam się więc, że chodzi o błąd pluginu w blenderze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrayPL
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 1244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:56, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Cytat:
no i: taki błąd mi wyskakuje w exportowanym pliku: >>>> ERROR: File IGS_ExpModFile.txt empty or not found in model directory <<<<


edit: doszedłem od czego był powyższy błąd. Pliki textowe pluginu powinny być w folderze, gdzie exportujemy do IGS. takie to dziwne. I tak wywala jakiś błąd na końcu:

Cytat:
ERROR: Blender Mesh object 'Camera.001' has no collection of UV maps for tessellated faces (check material assignement).
[/code][/quote]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xrayPL dnia Pią 16:57, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawerybs
Moderator/BetaTester



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:43, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Co program to inne wymogi... ale dobrze, że do tego doszedłeś!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maszynistastary
Użytkownik



Dołączył: 27 Sie 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:52, 29 Paź 2016    Temat postu:

Może, z łaski swojej ktoś poprawił by te linki do zdjęć. No, ale to chyba jakaś wielka tajemnica.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maszynistastary
Użytkownik



Dołączył: 27 Sie 2015
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:00, 29 Paź 2016    Temat postu:

A tu podaję ciekawy link do bezpośredniego importowania do blendera ze sketchup.
[link widoczny dla zalogowanych](SKP)-importer&highlight=sketchup
I to działa, ale co dalej?
To importer i exporter.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maszynistastary dnia Sob 16:03, 29 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin