Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna www.railworks.fora.pl
Polskie forum o Railworks i Train Simulator // railworks.pl@gmail.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co trzeba zmienić w pliku bin repaintu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janm
Użytkownik



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:30, 30 Sty 2013    Temat postu: Co trzeba zmienić w pliku bin repaintu

Headder mam prośbę,mógłbyś napisać co należy zmienić w pliku bin wagonu,żeby repaint był widoczny jako osobny wagon a nie jako oryginalny tyle,że z innym malowaniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
headder
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:02, 30 Sty 2013    Temat postu:

Krótki mały tutorial, powtarzać nie będę, więc słuchać i podpiąć aby nikt nie pytał Razz

Weźmy za przykład wagon Avmz od Kuju, który znajduje się pod:
Kod:
/Assets/Kuju/RailSimulator/RailVehicles/Passenger/Avmz/Default/Coach


Kopiujemy folder "Default" w folderze Passenger nazywamy go np. Tutorial

Wchodzimy do /Tutorial/Default/Coach, otwieramy Avmz.bin (.xmla możecie od razu wyrzucić jeśli jest).

Jeśli operacje wykonujemy na .xml'u, który chcemy przerobić potem na bin, to używamy Notepad++, a jeśli operujemy na .bin to RWTools.



Po otworzeniu pliku szukamy sekcji odpowiedzialnej za nazwę w grze:
Kod:

               <DisplayName>
                  <Localisation-cUserLocalisedString>


i czegoś w stylu:
Kod:
                     <English d:type="cDeltaString">Avmz First IR Blue</English>




Zmieniamy na upragnioną nazwę, w moim przypadku:
Kod:

         <BrowseInformation>
            <iRailVehicleBlueprint-cBrowseRVInformation>
               <DisplayName>
                  <Localisation-cUserLocalisedString>
                     <English d:type="cDeltaString">Tutorial</English>
                     <French d:type="cDeltaString"></French>
                     <Italian d:type="cDeltaString"></Italian>
                     <German d:type="cDeltaString"></German>
                     <Spanish d:type="cDeltaString"></Spanish>
                     <Dutch d:type="cDeltaString"></Dutch>
                     <Polish d:type="cDeltaString"></Polish>
                     <Russian d:type="cDeltaString"></Russian>
                     <Other/>
                     <Key d:type="cDeltaString"></Key>
                  </Localisation-cUserLocalisedString>
               </DisplayName>
            </iRailVehicleBlueprint-cBrowseRVInformation>
         </BrowseInformation>




Następnie musimy podmienić wpisy dot. tekstur! Więc szukamy:
Kod:
<GeometryID d:type="cDeltaString">

oraz
Kod:
<CollisionGeometryID d:type="cDeltaString">




W przypadku wagonu Avmz jest to:
Kod:
               <GeometryID d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\RailVehicles\Passenger\Avmz\Default\Coach\[00]avmz</GeometryID>
               <CollisionGeometryID d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\RailVehicles\Passenger\Avmz\Default\Coach\[00]avmz</CollisionGeometryID>




Więc musimy zmienić w obydwu ścieżkach z "Default" na "Tutorial":
Kod:
               <GeometryID d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\RailVehicles\Passenger\Avmz\Tutorial\Coach\[00]avmz</GeometryID>
               <CollisionGeometryID d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\RailVehicles\Passenger\Avmz\Tutorial\Coach\[00]avmz</CollisionGeometryID>




Po tych niecnych celach, możemy wyeksportować Naszego nowego .xmla do .bin, lub zapisać edytowanego w RWTools .bin'a, a następnie zająć się teksturami Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez headder dnia Śro 21:03, 30 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janm
Użytkownik



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:27, 30 Sty 2013    Temat postu:

Ok,łapię jak i co,dzięki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.railworks.fora.pl Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin